Emmet Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jo men ja bor i usa nu så vi har haft lite strul med datan. men vice hadde rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jaha?? SÅ därför du bor i USA så kan du inte skriva bra TopicTitlar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Nej! de e därför ja inte har varigt här på forumet och har missat mycke info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Vafan, han ville bara säga det kanske itne fattar men bara att klicka och tycker det är gay regel btw, I usa har dom Liberlism, liber = frihet jag stannar hellre i cold sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Vafan, han ville bara säga det kanske itne fattar men bara att klicka och tycker det är gay regel btw, I usa har dom Liberlism, liber = frihet jag stannar hellre i cold sweden Home Sweet home Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 OK!!! men de väldigt fint i L.A. så ja stannar ett tag till.ja gillar de i allafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Frågan är om telia finns i usa också... din isp är telia... väldigt konstigt tycker kalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Frågan är om telia finns i usa också... din isp är telia... väldigt konstigt tycker kalle HAHAHAHAHHA Du e skön på att äga folk med dina Mod rättigheter En halv kaka + en guld mugg till dig Redigerad 21 oktober, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Frågan är om telia finns i usa också... din isp är telia... väldigt konstigt tycker kalle Haha.. va du ägde hnm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 OK!!! men de väldigt fint i L.A. så ja stannar ett tag till.ja gillar de i allafall Coolt att låtsas att man bor i L.A. inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Sen använder han åäö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Fan va moget emmet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Fan va moget emmet.. Moget? Han berätta ju att han bor i USA och hade glömt bort reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Frågan är om telia finns i usa också... din isp är telia... väldigt konstigt tycker kalle Men han sitter ju med trådlöst nätverk såklart () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Moget? Han berätta ju att han bor i USA och hade glömt bort reglerna Låt Kalles ord tysta Tanges mun.. Frågan är om telia finns i usa också... din isp är telia... väldigt konstigt tycker kalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 HAHAHHAAHHAHHAA SÅ JÄVLA ÄGD!!! Kommer ihåg när Tiger sa det också så avslöjade någon Mod att han fanns i malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Sen använder han åäö... Om man är svensk och är utomlans så kan man trycka in som nån slags "koder" för att få fram åäö och andra bokstäver. jag har ingen aning om hur man gör men jag såg min brorsa göra det i spanien när han skrev ett mail. HAHAHHAAHHAHHAA SÅ JÄVLA ÄGD!!! Kommer ihåg när Tiger sa det också så avslöjade någon Mod att han fanns i malmö LOL! när hände det? Redigerad 21 oktober, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) HAHAHHAAHHAHHAA SÅ JÄVLA ÄGD!!! Kommer ihåg när Tiger sa det också så avslöjade någon Mod att han fanns i malmö Tigern ffs! Edit: @ gurfi: Här var det han skrev att han drog iallfall, den dumme fan. Redigerad 21 oktober, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Om man är svensk och är utomlans så kan man trycka in som nån slags "koder" för att få fram åäö och andra bokstäver. jag har ingen aning om hur man gör men jag såg min brorsa göra det i spanien när han skrev ett mail. LOL! när hände det? Vem orkar trycka in massa knappar varje gång man använder åäö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag flyttade till "lostön" igår. La in Firefox så jag kan sitta på forumet. Om ni inte tror mig så be KalleR kolla min isp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts