Mervin Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Hej alla muntra och inte muntra gta:are. Jag tänkte att jag ska göra en film om lite roliga saker i San Andreas. Så Jag undrar om det finns ngt prog. som gör att man kan speca i San Andreas. // Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Hej alla muntra och inte muntra gta:are. Jag tänkte att jag ska göra en film om lite roliga saker i San Andreas. Så Jag undrar om det finns ngt prog. som gör att man kan speca i San Andreas. Sök på forumet eller på Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Sök på forumet eller på Google. Jag har googlat utan resultat... :'( Ska söka forumet nu... EDIT: HITTADE INGET :'( Redigerad 21 oktober, 2005 av Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Vad menar du med att man ska kunna Speca? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag menar att man ska typ kunna åka runt utan att man ser en själv. Du vet cs-like skulle gäärna uppskatta ett sådant prog. // Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag menar att man ska typ kunna åka runt utan att man ser en själv. Du vet cs-like skulle gäärna uppskatta ett sådant prog. // Mervin Typ så att det ser ut som det gör från ögonen på gubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Varför inte bara använda camhack och "gå" runt med camen? edit: eller vill du att det ska bli som ett FPS så man ser vapnet åxå? Redigerad 21 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Varför inte bara använda camhack och "gå" runt med camen? edit: eller vill du att det ska bli som ett FPS så man ser vapnet åxå? Han menar nog att kolla på folk o grejjer utan atty spela cj bara "flyga" runt o kolla som på cs när man dött eller väntar på att spawnas btw skulle va kul med fps mod så man ser vapent, så folk ahdde märkt minda detaljer från alla vinklar^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Men om han vill"flyga runt" så funkar ju Camhack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Okej, Tack Camhack it is Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Har precis lärt mig det, precis vad jag letade efter! EDIT:Förstår vad du menar quoad... Är du lycklig nu? Redigerad 23 oktober, 2005 av Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Du hade inte behövt att göra dubbel post bara för det, du kunde bara edit'at din förra men hursomhelst bra att det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts