ante the man Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 vad ska man göra på uppdraget g-spotlight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 om du äger Hyman condo ska du göra så här: försök hoppa till så många du kan..om du trllar ner så hämta bara helkoptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 du ska hoppa me PCJ-600 mellan nårra hus tak och sen justera en spotlight... du har till kl.7,00 på dig innan det blir för ljust att se pattarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matter Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Det var ett av mina favvo uppdrag. Jag hoppade så mellan husen och sen när man kom fram och skulle fixa den så kom något bättre än vad jag trodde skulle komma. Jag trodde liksom det skulle stå t.ex "Watch on channel 3 tonight". Men det blev mycke bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 eller så kan du ta en helikopter och flyga mellan dom där checkpointsen.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts