Jump to content

FireFox

JMC
 Share

Recommended Posts

Hittade ingen sån här bra tråd. Så jag gör en da...

Skrev dina problem med FF så kanske du får hjälp me dom..

-----------

Jag kan börja..

har ett jävla irriterande problem.

Jag kan inte kopiera en länk som jag sedan klistrar in i adressfältet i FF. Det finns ingen Klistra in.

Samma om jag ska sno en del text. Från var som helst. Jag kan då tex gå till google och klistra in det där. Men öppnar jag tex ett nytt FF fönster så försvinner det jag precis kopierade. Detta problem hade jag inte i varken IE eller i Opera.

Jag har provat med att installera av och på FF flera gånger men samma resultat.

Va gör jag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inge najning... :P

Btw, varför fungerar inte javascript- popups? Exempelvis i Lunarstorm( :rolleyes: ), och man trycker på texteditorn/allt om smink, så händer det inget. Vad är det för skräp!? Ska det vara så?

Antingen är det Lunarstom som kör med buggade javascripts eller så har du kanske inaktiverat JS-popups: Tools => Options => Web Features => Enable Javascript (och ta en titt under Advanced för att se om du stängt av någon funktion).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det var då en massa jävla officiella trådar nu, vem utser en officiell tråd? Ge fan i massa officiella trådar, då får man mer hjälp

Kan bara hålla med, gillar inte alls detta med *officiella* trådar.

Jag kollar i stort sett aldrig i dessa trådar.

Man ska skapa en ny tråd om man har ett problem.

Men självklart skall man söka om inte problemet tagits upp i tidigare trådar.

I en *officiell* tråd kan det stå om alla möjliga problem eller bara allmänt prat om just det programmet eller vad det nu handlar om.

Bättre att skapa ny tråd där man skriver i titeln vad problemet handlar om, då får man garanterat hjälp fortare.

Eummm ja, det är vad Jag tycker iallafall.

BOT

Redigerad av [B][O][T]
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T],Oct 22 2005, 14:38] Kan bara hålla med, gillar inte alls detta med *officiella* trådar.

Jag kollar i stort sett aldrig i dessa trådar.

Man ska skapa en ny tråd om man har ett problem.

Men självklart skall man söka om inte problemet tagits upp i tidigare trådar.

I en *officiell* tråd kan det stå om alla möjliga problem eller bara allmänt prat om just det programmet eller vad det nu handlar om.

Bättre att skapa ny tråd där man skriver i titeln vad problemet handlar om, då får man garanterat hjälp fortare.

Eummm ja, det är vad Jag tycker iallafall.

BOT

Väl talat, men jag tror du citerade fel inlägg :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor