JMC Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Hittade ingen sån här bra tråd. Så jag gör en da... Skrev dina problem med FF så kanske du får hjälp me dom.. ----------- Jag kan börja.. har ett jävla irriterande problem. Jag kan inte kopiera en länk som jag sedan klistrar in i adressfältet i FF. Det finns ingen Klistra in. Samma om jag ska sno en del text. Från var som helst. Jag kan då tex gå till google och klistra in det där. Men öppnar jag tex ett nytt FF fönster så försvinner det jag precis kopierade. Detta problem hade jag inte i varken IE eller i Opera. Jag har provat med att installera av och på FF flera gånger men samma resultat. Va gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 ... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33665 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Inge najning... Btw, varför fungerar inte javascript- popups? Exempelvis i Lunarstorm( ), och man trycker på texteditorn/allt om smink, så händer det inget. Vad är det för skräp!? Ska det vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Men det var då en massa jävla officiella trådar nu, vem utser en officiell tråd? Ge fan i massa officiella trådar, då får man mer hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Men det var då en massa jävla officiella trådar nu, vem utser en officiell tråd? Ge fan i massa officiella trådar, då får man mer hjälp ... Mycket givande inlägg, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Inge najning... Btw, varför fungerar inte javascript- popups? Exempelvis i Lunarstorm( ), och man trycker på texteditorn/allt om smink, så händer det inget. Vad är det för skräp!? Ska det vara så? Antingen är det Lunarstom som kör med buggade javascripts eller så har du kanske inaktiverat JS-popups: Tools => Options => Web Features => Enable Javascript (och ta en titt under Advanced för att se om du stängt av någon funktion). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Men det var då en massa jävla officiella trådar nu, vem utser en officiell tråd? Ge fan i massa officiella trådar, då får man mer hjälp Kan bara hålla med, gillar inte alls detta med *officiella* trådar. Jag kollar i stort sett aldrig i dessa trådar. Man ska skapa en ny tråd om man har ett problem. Men självklart skall man söka om inte problemet tagits upp i tidigare trådar. I en *officiell* tråd kan det stå om alla möjliga problem eller bara allmänt prat om just det programmet eller vad det nu handlar om. Bättre att skapa ny tråd där man skriver i titeln vad problemet handlar om, då får man garanterat hjälp fortare. Eummm ja, det är vad Jag tycker iallafall. BOT Redigerad 22 oktober, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 [O][T],Oct 22 2005, 14:38] Kan bara hålla med, gillar inte alls detta med *officiella* trådar. Jag kollar i stort sett aldrig i dessa trådar. Man ska skapa en ny tråd om man har ett problem. Men självklart skall man söka om inte problemet tagits upp i tidigare trådar. I en *officiell* tråd kan det stå om alla möjliga problem eller bara allmänt prat om just det programmet eller vad det nu handlar om. Bättre att skapa ny tråd där man skriver i titeln vad problemet handlar om, då får man garanterat hjälp fortare. Eummm ja, det är vad Jag tycker iallafall. BOT Väl talat, men jag tror du citerade fel inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Ojdå, hjärnan var nog inte riktigt med där, tack the-copy, editerade till rätt person som jag citerade BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Du talar som en bok, broder... Men Datorhjälps- tråden är bra att den är officiell, då det annars skulle bli väldigt många trådar, det samma med virus- tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts