Fredrico Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 The Elder Scrolls IV Oblivion hinner släppas innan året är slut och det lär vara ett av de bästa spelen i år... Annars tycker jag att Metal Gear Solid 3 Snake Eater är också ett av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Skulle inte tro det, om nu Rockstar Games släpper nästa GTA "hösten 2006" på PS3, som dom LOVAT...... När lovade de det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Äh. B&W2 FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Action: metal gear solid 3 och FEAR (kan inte välja) strategi: rome total war: Barbarian Invasion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Men det släpptes nu ... Så alla spel som släpps tycker du är en kandidat till årets nykomling? Weiiiird thinking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Jag väntar med min komtentar i slutet av detta år, Nu är det för tidigt och säga 2005 bästa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts