Mark Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Själv tycker jag att WoW, BF2 eller Quake IV borde bli årets spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 På konsolväg tycker jag MGS3. På dator är det nog WoW. BF2 blev inte så roligt. Tror dock att Oblivion kommer vinna dator-delen när det kommer ut. Det allra bästa är MGS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Vi har 2 månader kvar av detta år och vi för se vilka spel som kommer at komma ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Svårt, men MGS3 tycker jag ju hör till världens absolut bästa spel så det måste nog bli det. Bubblare: Resident Evil 4, God of War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Svårt, men MGS3 tycker jag ju hör till världens absolut bästa spel så det måste nog bli det. Bubblare: Resident Evil 4, God of War. Gud Of War är nog årets nykomling. Eller F.E.A.R... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Battlefield 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Gud Of War är nog årets nykomling. Eller F.E.A.R... F.E.A.R årets nykomling? På vilket sätt då? Det har ju varit grymt hypat sedan i vintras.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Tycker Battlefield 2 har vart bäst i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Age of Empires III helt klart! Eller kanske Gta San Andreas (PC) eller Guild Wars! men nej. AoE III är bäst! Redigerad 21 oktober, 2005 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 MGS3 bästa konsollspel. F.E.A.R. eller Fahrenheit bästa pc-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 F.E.A.R årets nykomling? På vilket sätt då? Det har ju varit grymt hypat sedan i vintras.. Men det släpptes nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Battlefield2 Utan tvekan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Resident Evil 4 och Metal Gear Solid 3 är mina favoriter än så länge. Ska skaffa mig Farenheit eller Shadow of the collusus snart så att jag kan se vad de duger för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Fahrenheit eller F.E.A.R. borde bli Årets PC-Spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 PC: BF2 Konsol: Need for speed most wanted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Inte vet jag, vilka spel har släppts i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Typ Snake Eater eller Chaos Theory. Hitman: Blood Money blir lätt bästa spelet 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Typ Snake Eater eller Chaos Theory. Hitman: Blood Money blir lätt bästa spelet 2006. Skulle inte tro det, om nu Rockstar Games släpper nästa GTA "hösten 2006" på PS3, som dom LOVAT...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Skulle inte tro det, om nu Rockstar Games släpper nästa GTA "hösten 2006" på PS3, som dom LOVAT...... Det förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts