Jump to content

Vilken strategi/taktik tycker ni e bäst/roligast?

Share

Recommended Posts

Har sökt och hittade ingen topic som passade bra.

Jag använder mig av strategin/taktiken att gå in i normal hastighet och skjuta allt som rör sig... tills man kommer till den det man skall....

Men inser att man kan springa rätt in allt man kan å skiter i allt va fiender heter.

Kanske står man på säkert avstånd med sniper tills allt e klart...

Hur gör du å vad tycker du är roligast?

Take Care! KILL E`M ALL!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar kolla in onödiga topics, skriva nåt nedsättande och irriterande och sen dra.

Ok, kan du inte ta och berätta vad som var onödigt med den här topicen? Ska bli kul att höra.

Hm, det första jag gör är att kuta på allt jag har och skjuta allt i min väg, sen om det inte fungerar tar jag det försiktigare. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite olika, men oftast tar jag det hyffsat lugnt i min egen takt, men har en förmåga att vilja ta död på samtliga så det alltid blir tomt.

Gillar ditt nya tema på avataren/signaturen.. det enda som fattas är ramar. Ramar ftw!

T: Heh.. Rambo-style all the way. :) Iallafall på andra igenomkörningen, plöjde igenom fienderna som flugor. Askul. På första genomspelningen dock så var jag lite mera försiktig, mera Solid Snake.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor