Mr_Dufus Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Har sökt och hittade ingen topic som passade bra. Jag använder mig av strategin/taktiken att gå in i normal hastighet och skjuta allt som rör sig... tills man kommer till den det man skall.... Men inser att man kan springa rätt in allt man kan å skiter i allt va fiender heter. Kanske står man på säkert avstånd med sniper tills allt e klart... Hur gör du å vad tycker du är roligast? Take Care! KILL E`M ALL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 VAd pratar vi om nu? Uppdrag eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Jag brukar kolla in onödiga topics, skriva nåt nedsättande och irriterande och sen dra. Redigerad 21 oktober, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag brukar äta ravioli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag brukar kolla in onödiga topics, skriva nåt nedsättande och irriterande och sen dra. Ok, kan du inte ta och berätta vad som var onödigt med den här topicen? Ska bli kul att höra. Hm, det första jag gör är att kuta på allt jag har och skjuta allt i min väg, sen om det inte fungerar tar jag det försiktigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Ok, kan du inte ta och berätta vad som var onödigt med den här topicen? Ska bli kul att höra. Inget speciellt, bara lite konstig topic.. Aja, själv så löper jag hela tiden, skjuta, slå, sparka, springa...etc Och om det inte funkar så stänger jag av spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Yes. Precis Hur tänker du när du skall klara ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Yes. Precis Hur tänker du när du skall klara ett uppdrag Skjuta, slå, sparka, springa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag brukar ta det ganska lugnt, gå efter väggarna och kika fram och sätta en kula i pannan .. eller nått. Fast det beror på, ibland går man bärsäker å dödar allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag brukar aima och skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Lite olika, men oftast tar jag det hyffsat lugnt i min egen takt, men har en förmåga att vilja ta död på samtliga så det alltid blir tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Sådan är jag med... Känns inte riktigt som man klarat ett uppdrag om inte alla är döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Lite olika, men oftast tar jag det hyffsat lugnt i min egen takt, men har en förmåga att vilja ta död på samtliga så det alltid blir tomt. Än en gång så håller jag med dig å Dufus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Fuskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Själv kör man ju stealth-alternativet..(Sam Fisher är min idol )..Smyger runt längsmed väggarna med silenced pistol och stealthknife.. Och när jag behöver lite mer "firework" så kommer min gamla vän mp5:an väl till pass . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Lite olika, men oftast tar jag det hyffsat lugnt i min egen takt, men har en förmåga att vilja ta död på samtliga så det alltid blir tomt. Gillar ditt nya tema på avataren/signaturen.. det enda som fattas är ramar. Ramar ftw! T: Heh.. Rambo-style all the way. Iallafall på andra igenomkörningen, plöjde igenom fienderna som flugor. Askul. På första genomspelningen dock så var jag lite mera försiktig, mera Solid Snake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Gillar ditt nya tema på avataren/signaturen.. det enda som fattas är ramar. Ramar ftw! Fixar du dit ramar åt mig så. Edit: Nu var det fixat, tack Stoffe. Redigerad 23 oktober, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gnaget666 Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Personligen så gillar jag att ha total kontroll, så jag försöker att inte bara rusa in, utan sneakar lite grann. Inte lika kul att springa med auto-aim och knäppa så fort man får napp. Alla bra sätt är väl dåliga...som man säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Rusar, Skjuter, Dödar, Går hem till ett Ballerina paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts