Siana Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Hur kommer det sig att du får lösenord och nick? Redigerad 2 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Oh no Benvit you're sexynes (stavning?) is killing me Jessakåås.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hur kommer det sig att du får lösenord och nick? Jag vet inte riktigt, fick det bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Och du snackar massa bullshit, för alla vet att om du hade haft lösen så hade du postat det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Som Sagt Nä men får inte berätta det för dom som har gjort den där grejen vill inte att det ska förstöras(?) som det gjordes där innan Och så gillar dom inte dom flesta svenskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Som om du skulle bry dig om vad dom säger Jag röstar för bullshit. och kommer göra det vad du än säger så länge du inte bevisar motsatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hmmm om jag lägger upp PW and shit like that, så kan dom ju såklart byta PW and shit like that igen så jag är lite osäker på detta men........ Användarnamn:user PW: pass2 OHHH GOD I'M SORRY MAGICANIMALS FOR MY SELFISH ME Aja bara ni (?) inte förstör hemsidan igen och snälla skicka inte vidare till andra och säg inte att det var jag som gav er detta plzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hmmm om jag lägger upp PW and shit like that, så kan dom ju såklart byta PW and shit like that igen så jag är lite osäker på detta men........ Användarnamn:user PW: pass2 OHHH GOD I'M SORRY MAGICANIMALS FOR MY SELFISH ME Aja bara ni (?) inte förstör hemsidan igen och snälla skicka inte vidare till andra och säg inte att det var jag som gav er detta plzzz Mwahahahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Flash nördar. http://www.magicanimals.net/chat/videochat3.swf Där har vi flashen, den råa varan. tanka hem den och lägg upp den på egen server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Måste man vara fler än en inne för att kunna skriva? Jag kommer in men kan inte logga in sen så att jag kan skriva?! Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Flash nördar. http://www.magicanimals.net/chat/videochat3.swf Där har vi flashen, den råa varan. tanka hem den och lägg upp den på egen server. Redan fixat... Lösen och skit kommer la sen, kanske Enjoy så länge... *BORTTAGEN* Redigerad 3 november, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Inget!! EDIT2: Ni kan ju spamma lite på Gta-swedens.com spamforum istället.. så blir det lite liv där ^^ Redigerad 3 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Redan fixat... Lösen och skit kommer la sen, kanske Enjoy så länge... TTTTTTTTTT Jag kommer in på sidan men. Uppkoplingen verkar inte gå igång där inne, bredvid Login knappen så finns det en liten prick, om man trycker på den så ska man kunna se sin Ping,uppladnings hastigheten och nerladdnings hastigheten, men inte fan står nånting av det för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag kommer in på sidan men. Uppkoplingen verkar inte gå igång där inne, bredvid Login knappen så finns det en liten prick, om man trycker på den så ska man kunna se sin Ping,uppladnings hastigheten och nerladdnings hastigheten, men inte fan står nånting av det för mig Får samma fel... Så den är borttagen nu. Man kanske måste fixa något mer innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 (redigerad) Jag håller på att försöka hacka (?) webcamchatten! Jag har lyckats ansluta till chatten från en fil på hårddisken, det är ett steg av många! Hoppas detta kommer funka! EDIT: Det jag behöver just nu är videochat3.swf och videochat2.swf nersparade på hårddisken. "Flash Saver" verkar inte fungera, någon som kan ett bra program? EDIT2: Det löste sig, nu ska jag dekompilera och kika i såskoden! Redigerad 3 november, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag kan inte komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Jag håller på att försöka hacka (?) webcamchatten! Jag har lyckats ansluta till chatten från en fil på hårddisken, det är ett steg av många! Hoppas detta kommer funka! EDIT: Det jag behöver just nu är videochat3.swf och videochat2.swf nersparade på hårddisken. "Flash Saver" verkar inte fungera, någon som kan ett bra program? EDIT2: Det löste sig, nu ska jag dekompilera och kika i såskoden! Hittar du adressen till php-filen i koderna? Vi skulle behöva den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Kom in nu. Hahaha. Aja var tråkigt där xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hittar du adressen till php-filen i koderna? Vi skulle behöva den också. Näh, du vet ju hur det går. Måste fixa en fullversion av dekompilatorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Inget lösenord längre! http://www.magicanimals.net/chat/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts