Compwear Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Nu säger dem att dem borde döda alla svenskar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Nu säger dem att dem borde döda alla svenskar :'( Mmm. Dom är så pass patetiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 I'm back online bitches! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Bah, ingen från sajten är inne halv fyra på natten. Ni borde alla få smisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Bah, ingen från sajten är inne halv fyra på natten. Ni borde alla få smisk. Klockan är halv tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Klockan är halv tre Har vi ställt om klockan, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Har vi ställt om klockan, eller? Nej inte vi, då du uppenbarligen inte gjort det. men ja det är vintertid nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Nej inte vi, då du uppenbarligen inte gjort det. men ja det är vintertid nu Yeah, en extra timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Plastic God: woahhhhh Plastic God: i just fell asleep, wait, did you see me close eyes? Plastic God: holy shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 ... Man kommer inte in längre! De har ändrat accountet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 ... Man kommer inte in längre! De har ändrat accountet! Jag tänkte det! Jag har för kass dator hemma men skulle försöka på jobb. Men då kom jag inte in. Synd för jag skulle vilja prova. Finns det nått nytt lösen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) Kommer inte in. Edit: Läste att accountet var ändrat. Redigerad 31 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag tänkte det! Jag har för kass dator hemma men skulle försöka på jobb. Men då kom jag inte in. Synd för jag skulle vilja prova. Finns det nått nytt lösen? Verkar som det. Undrar hur man får tag på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Det var myg0ts chatt från början. Delta är medlem eller känner folk på myg0t så han fick tag på sidan. han gav oss sidan så vi kunda använda deras chat. Nu har dom tagit tillbaka den. Simple as that. Nu får nån snäll saté fixa en sån här chatt fast för oss GTAsajtare. (Hellst med användarkonton så inga spammande snorisar och fakenickare kan komma in) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag räknas inte som spammande snoris och fakenickare va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Det var myg0ts chatt från början. Delta är medlem eller känner folk på myg0t så han fick tag på sidan. han gav oss sidan så vi kunda använda deras chat. Nu har dom tagit tillbaka den. Simple as that. Nu får nån snäll saté fixa en sån här chatt fast för oss GTAsajtare. (Hellst med användarkonton så inga spammande snorisar och fakenickare kan komma in) Jag har letat som en osalig ande efter en sån där chatt till oss men utan resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Jag räknas inte som spammande snoris och fakenickare va? Det vet du väll bäst själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Det vet du väll bäst själv? Då är jag raka motsatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Då är jag raka motsatsen Så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Det var myg0ts chatt från början. Delta är medlem eller känner folk på myg0t så han fick tag på sidan. han gav oss sidan så vi kunda använda deras chat. Nu har dom tagit tillbaka den. Simple as that. Nu får nån snäll saté fixa en sån här chatt fast för oss GTAsajtare. (Hellst med användarkonton så inga spammande snorisar och fakenickare kan komma in) Varför har de tagit tillbaka den? Man kanske kan be om scriptet ... Annars har vi ju Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts