the-copy Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Har droger blivigt så tråkiga så du måste sitta och runka med dina polare från myg0t nu istället Delta? Första chatten var bara rökande myg0t's, men alla svenskar skrämde bort dom. Andra chatten var likadan. Tredje chatten var som denna, fylld med runkande folk. Denna är som den tredje, riktig skit. Inget fel med att runka om du nu känner för det, men ge fan i att dra in oss i dina sexlekar. Väldigt frestad att låsa denna skittopic. Så Deltanator runkade i webcamchatten? Han addade mig också och viasade lite. (Tror jag för han var inne på min sida på forumet nån minut innan han addade mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Haha, ja. Visst var det han som var den gamla gubben som var lite nazist, och som gillade yngra asiatiska kvinnor? Glöm inte bort alla barnen han hade i källaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Finns ett program där man kan lägga in filmer som visas upp i webcamen, troligtvis något sånt han använder http://www.fakewebcam.com/ Redigerad 13 april, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Finns ett program där man kan lägga in filmer som visas upp i webcamen, troligtvis något sånt han använder http://www.fakewebcam.com/ Nej? Varför tror du han slänger upp bilder på sin dase och sittar och runkar i livechatter med andra män? Men, gay/sär i en salig blandning är väl härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Men det är väl ändå lugnt så länge han inte är EMO? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 emo = gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Haha, ja. Visst var det han som var den gamla gubben som var lite nazist, och som gillade yngra asiatiska kvinnor? Japp, det var han! Hade hans msn i ett textdokument på datorn innan jag formaterade om den. Förstår inte varför jag inte addade han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Funkar den inte längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Funkar den inte längre? Inte för mig heller, men det är väl lika bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 uppe igen efter att ha varit nere en tid, verkar inte vara några bögar och pedofiler inne nu heller http://avchat.saramnet.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 uppe igen efter att ha varit nere en tid, verkar inte vara några bögar och pedofiler inne nu heller Förutom du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Förutom du? Precis, sitter och visar både det ena och det andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 3 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2007 Hoppa in då! Bara massa danskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Hoppa in då! Bara massa danskar Bara massa danskar? det var någon tysk som satt och visade sin snopp. lelz den var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2007 Fan va han runkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts