Elander Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Fan! ngn sa att jag såg ut som en Alien! men jag är nerdrogad nu så inte så konstigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Men, vafan. Måste folk spamma ned chatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Men, vafan. Måste folk spamma ned chatten? Man ska inte lägga ut saker på GTAsajten då blir det nerspammat av små omogna 13 åriga pojkar vid namn kaboom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Undrar om man kan göra egna chatter... Redigerad 21 oktober, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Om det e ngn som hostar den så borda han komma och hålla ordning banna dem som idiotars IP osv. så man kan chatta ordentligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Nu vart det inte roligt längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Precis, jag vill mediahora mig.. Tihi =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Äsch... Jobbigt... De spammar så skiten laggar sönder. Bajs också. Man får väl gå ut nån gång i natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Äsch... Jobbigt... De spammar så skiten laggar sönder. Bajs också. Man får väl gå ut nån gång i natten Exactly my thought Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Undrar om man kan göra egna chatter... Ja det är klart. Flash is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Ja det är klart. Flash is the shit. Jag menar, samma som den fast lösenordsskyddad eller vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Om ni går in nu så är det en kille från Holland, som sitter och röker hash. Jag frågade varifrån han var. "Land of legal weed" svarade han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 *Fnitter* Hoppa in, jag sjunger till Johnny Cash Fast inte för många, då får de ryck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) --GLÖMM-- Redigerad 21 oktober, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Vem fan är det som fakenickar mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 *Fnitter* Det finns typ 7 st Benvit inloggade XD Visst sjöng jag bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 *Fnitter* Det finns typ 7 st Benvit inloggade XD Visst sjöng jag bra? Jag vet.. Jävla fittchat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Om ni går in nu så är det en kille från Holland, som sitter och röker hash. Jag frågade varifrån han var. "Land of legal weed" svarade han. C4nn4b1s? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Hahah, Cannabis äger! Joina ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Hahah, Cannabis äger! Joina ffs! Ja, han är hög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts