Solid_X Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Folk sitter ju bara och visar sina snoppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Stört ställe Om jag har fattat saken rätt så är det en kille som rukar av en annan Redigerad 11 april, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Folk sitter ju bara och visar sina snoppar Dom umgås ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Dom umgås ju! Haha på ett väldigt märkligt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jeez, sjukt folk där inne. Kryllar av bögar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Bögar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Ja, och nån jäkel som nickade "" påstod att han kom från GTAsajtens Forum och att han var bisexuell... Sedan kommenterade han alla kukar och skrev typ "najs!". ... Men när han sa "du är ju ganska söt" förstod jag att det bara var någon som ville jävlas med mig. Orkade inte vara kvar i alla fall, för någon lowlifer spammade mellanslag så chatten segar som satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Nu sitter någon som kallar sig Hultenius och visar vitala delar...kanske det sista jag ville se i afton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Jag tror jag vet vem det är, samma person addade mig idag på MSN och lät mig få titta på när denne smygrunkade under en handduk. När jag sedan kollade besökare på min profil här på forumet så hade Deltanator besökt mig bara minuten innan denne Hultenius addat mig. När jag sedan var inne på chatten så såg jag Deltanator (Med annat nick) då man lätt kännde igen honom i "Bild på dig själv"-tråden som han postat i. Sedan så kopplar jag lite saker med hans "Könsorgan"-tråd. Och sedan var det Deltanator som bumpade tråden. Men det är bara vad jag tror. Redigerad 11 april, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jag såg också honom, men då satt han bara och visade upp något vitt piller på tungan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) Är det real stellhell som sitter och visar penis? EDIT; Det var Deltanator. Redigerad 11 april, 2007 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jag tror jag vet vem det är, samma person addade mig idag på MSN och lät mig få titta på när denne smygrunkade under en handduk. När jag sedan kollade besökare på min profil här på forumet så hade Deltanator besökt mig bara minuten innan denne Hultenius addat mig. När jag sedan var inne på chatten så såg jag Deltanator (Med annat nick) då man lätt kännde igen honom i "Bild på dig själv"-tråden som han postat i. Sedan så kopplar jag lite saker med hans "Könsorgan"-tråd. Och sedan var det Deltanator som bumpade tråden. Men det är bara vad jag tror. ja det är jag, nåt fel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jag tror jag vet vem det är, samma person addade mig idag på MSN och lät mig få titta på när denne smygrunkade under en handduk. När jag sedan kollade besökare på min profil här på forumet så hade Deltanator besökt mig bara minuten innan denne Hultenius addat mig. När jag sedan var inne på chatten så såg jag Deltanator (Med annat nick) då man lätt kännde igen honom i "Bild på dig själv"-tråden som han postat i. Sedan så kopplar jag lite saker med hans "Könsorgan"-tråd. Och sedan var det Deltanator som bumpade tråden. Men det är bara vad jag tror. Jag blev också addad av "Hultenius" (lasse_persson93 eller nåt sånt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 ja det är jag, nåt fel eller?Jag har då aldrig påstått att det var något fel med det, men tack för din ärlighet. Jag blev också addad av "Hultenius" (lasse_persson93 eller nåt sånt).Visst var det sexigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Riktigt fräscht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 ja det är jag, nåt fel eller? Du är en dum jävla idiot? Om du är "Hultenius" alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Du är en dum jävla idiot? Om du är "Hultenius" alltså... jag är inte nån hultenius ingen aning vad du snackar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Du är en dum jävla idiot? Om du är "Hultenius" alltså... "Hultenius" var nån annan snubbe Delta var ju "stellhell" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 "Hultenius" var nån annan snubbe Delta var ju "stellhell" Ok, för han skriver lika puckat som Hultenius i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts