SlewME Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 En mycket korrekt observation om än en underdriven dylik. Jag vill inte vara övermogen tjabb som tror sig vara gud. Däremot vill jag hålla mig på en nivå som jag själv tycker är bekväm. Om jag skulle skriva som du ex. skulle jag inte vara bekväm. Livet verkar ganska tråkigt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Tyckte att Webcamchatten var kul som fan!. Hoppas du kan ha den öppen ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jag vill inte vara övermogen tjabb som tror sig vara gud. Däremot vill jag hålla mig på en nivå som jag själv tycker är bekväm. Om jag skulle skriva som du ex. skulle jag inte vara bekväm. Livet verkar ganska tråkigt då. Vad nu då? Jag menade naturligtvis inget ont med mitt inlägg. Jag kunde lika gärna ha skrivit "w0rd" eller "jag håller med" men det blir så spammigt. Du får ha överseende med hur jag ibland uttrycker mig i skrift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Vad nu då? Jag menade naturligtvis inget ont med mitt inlägg. Jag kunde lika gärna ha skrivit "w0rd" eller "jag håller med" men det blir så spammigt. Du får ha överseende med hur jag ibland uttrycker mig i skrift. Inte alls så menat. Det jag menade var mera att jag inte vill vara övermogen som sagt. Sedan vet jag inte vad du menade med inlägget då till och med jag hade svårt att tolka det. Nåväl. Ha det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Stör mig på idioter från GTAsajten som ska sabba Chatten. Flera så kallade lustigkurrar håller på. Fan asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Stör mig på idioter från GTAsajten som ska sabba Chatten. Flera så kallade lustigkurrar håller på. Fan asså Sånt kommer du inte undan vettu, tyvärr. Finns överallt. Synd att det inte fanns utvlada "internet avstängare" som har rätten att stänga av personers internet när så önskas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Stör mig på idioter från GTAsajten som ska sabba Chatten. Flera så kallade lustigkurrar håller på. Fan asså Dock så behöver dom inte vara från gtasajten,länken finns uppe på tex fragbite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Dock så behöver dom inte vara från gtasajten,länken finns uppe på tex fragbite. aha okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Funkar inte jue... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 . http://www.kwolfe.net/videochat.swf funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 (redigerad) Jag spelar musik i micken. Värt att höra. Vad är det för undernärt barn som sitter och fakenickar, och är allmänt tyken? Vem det än är har han mitt eviga hat. Redigerad 28 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 (redigerad) Faktum är att han berättade lite för mig om hur dåligt mitt community är och att han kunde göra 100 gånger bättre. Hur stor är chansen att någon på mitt community utav 300 medlemmar, sitter där och chattar? Just det, han blandade även in mitt IRL-liv, precis som alla andra som ska försöka trycka ner folk på internet. Kan ju tala om att han lyckades, blev jätteledsen . Lovar att han är GTAsajtare. Minipenisen i skogen ska jag kalla honom i fortsättningen Okej, om det är modarkivet/beffo du menar med ditt community så tycker jag han har fel och är almänt blåst du gör fan ett bra jobb där. Hahah fint namn xD Edit: Varför kan man inte se när du joina Slew? Redigerad 28 juli, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Kan man inte planera nån tidpunkt då alla kan komma in i Chatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Kan man inte planera nån tidpunkt då alla kan komma in i Chatten? Ja!, vi säger på en höst sådär, runt lunch.. Klockan 16? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Gick in nu och Your Name är absolut tyvärr inte normal.han har på sej en kanin mask. bild kommer snart. http://img136.imageshack.us/img136/9085/namnlst3dq6.jpg Jäklar nu visar han kurre K*k i kamera också! Redigerad 29 juli, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Inga fler som vill komma in?... EDIT: Synd att bara chucky.swe är inne Redigerad 29 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Till min stora förvåning så är Your Name svensk. Och nu är han värre. xD han har zorro hat och prinsess krona ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Ingen som vill in eller?... Bara jag o Chucky här. Kom igen folk!!! EDIT: Blev ett litet fel och datan crashade och nu finns det 2 Tux i rummet... Hur tar jag bort den andre Tuxen? Redigerad 29 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Nu går jag in igen bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Jag undra fan vem ifta är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts