kattälskaren Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Ny URL: http://kwolfe.net/enter.swf TJOHO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Dubbelpost Tuggumibubbla is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Min cam visar inget. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Rolig chat små amerikaner som knarkar och en massa pedofiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Funkar inte. Redigerad 29 januari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 *Hiva* Skiten fungerar ju inte igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2006 (redigerad) Teh old shiat som inte funkar längre=/ Redigerad 25 juli, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Bumpar den här. Nu har ju jag också webcam så nu vill jag testa igen. RadiuZ grej förstår jag inte riktigt, finns det ingen som är som den gamla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Åh, vad skoj det verkar! Men den funkar ju inte .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Åh, vad skoj det verkar! Men den funkar ju inte .. Nej, det är därför jag letar efter en fungerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Uppe igen: http://www.kwolfe.net/videochat.swf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Vad är det för någon desperat lirare som kallar sig Pico? Fram i dagsljus, jävla shanghajare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Vad är det för någon desperat lirare som kallar sig Pico? Fram i dagsljus, jävla shanghajare. Vet inte. Men det är någon som heter pico är äcklig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Vet inte. Men det är någon som heter pico är äcklig . Ja, nivån på i den där chatten är inte den mognaste precis. Sedan är det någon där som kallar sig "ok" som visar sin minipenis i cam osv. osv. Men han vågar inte träda fram här tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ja, nivån på i den där chatten är inte den mognaste precis. Sedan är det någon där som kallar sig "ok" som visar sin minipenis i cam osv. osv. Men han vågar inte träda fram här tydligen. Hur fungerar det här :S? Chattar man inte med hela världen? då behöver han väl inte vara member här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Hur fungerar det här :S? Chattar man inte med hela världen? då behöver han väl inte vara member här Faktum är att han berättade lite för mig om hur dåligt mitt community är och att han kunde göra 100 gånger bättre. Hur stor är chansen att någon på mitt community utav 300 medlemmar, sitter där och chattar? Just det, han blandade även in mitt IRL-liv, precis som alla andra som ska försöka trycka ner folk på internet. Kan ju tala om att han lyckades, blev jätteledsen . Lovar att han är GTAsajtare. Minipenisen i skogen ska jag kalla honom i fortsättningen Redigerad 27 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Men vad är det här för stil gubbar? Komigen nu, kom in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 In på chatten, ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jag är där nu, men ingen verkar vilja se mig... heter "kalle, naken" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ja, nivån på i den där chatten är inte den mognaste precis. En mycket korrekt observation om än en underdriven dylik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts