Deltanator Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Hej. Tänkte bara tipsa om en gratis webcamchat där du inte behöver installera några program eller nåt, eftersom allting är i flash. Kom in och lek OBS! NY URL: http://avchat.saramnet.com/ Redigerad 9 september, 2006 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Tihi vad roligt, ingen annan är inne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Bara jag där nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jak är plyk.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Tråkigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 9 pers inne nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 How da fuck does this shit Work? Fattar typ nada av detta :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Det här var roligt :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Hur ser ni vad folk skriver?? fett liten text, och vissa bokstäver blir bara små streck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Funny shiat! Ska ha igång min cam. Den funkar i Windows och MSN. Strange shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Hur ser ni vad folk skriver?? fett liten text, och vissa bokstäver blir bara små streck Gör fönstret större.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Du måste fixa så att det bara kan finnas ett unikt nick, att bara en kan heta en sak. Nån fitta fakenickar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag är inte admin, kan inte ändra nåt sry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Någon härifrån som gjort hela chatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag är inte admin, kan inte ändra nåt sry. Oh.. Synd.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Kul, men vad i helvete var det för jävla fjortisar som joinade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 *Fnitter* Jag fick Panimala att sticka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 *Fnitter* Jag fick Panimala att sticka... Var det du som svor? Det var fan inte roligt, nu jävlar. Jag tänkte sticka i vilket fall som helst, så överfullt av fjortisar och spammande idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Var det du som svor? Det var fan inte roligt, nu jävlar. Jag tänkte sticka i vilket fall som helst, så överfullt av fjortisar och spammande idioter. Ja, alla jävlar som nickade Tom Green och spammade sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Hahahaha, fan vad jag garva när snubben visa sin jacka! Vet egentligen inte varför, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts