Ace Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Klart det går att få et fint hus för ett sånt där pris (men nästan omöjlit) Har skrivit förut men kom på lite mer... 1. Skulle spara tills jag blir 18... 2. Köpa en lägenhet. 3. Köpa Möbler. 4. En BMW eller Volvo. 5. Köpa dator. 6. Resten blir DVD, spel, mat etc. För att få ett fint hus för 400 000 får du ha en jävla tur.. 2: Lägenhet = Ca. 4 miljoner (I Göteborg) 3: Möbler = Ca 30 - 40 000 kr 4. BMW 525i -05 = Ca 300 000 5. Ca 20 000 6. Du har för mycket skulder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Skojar du eller? Ett fint hus för 400 000? Snarare ett ruckel.. Jag drömmer mig bort bara. Skulle väl åka på en lång resa dit istället då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag drömmer mig bort bara. Skulle väl åka på en lång resa dit istället då. Hehe, det funkar det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Hehe, det funkar det med. Man kan ju alltid hoppas. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Huspriser varierar ju mellan områdena de är byggda i. Letar man villa i Askim kan man ju kanske köpa ett halvt båthus för 400 papp, men ute på landet finns riktiga pärlor för under halvmillen. Många gigantiska herrgårdar och shit kan gå loss på några få hundra tusen när de ligger långt ifrån storstaden. Jag skulle lagt pengarna på godis. Lösvikt. På ett riktigt billigt ställe där all choklad blivit vit i kanterna och hård. Där skulle godiset kosta typ 3 spänn hektot. Det skulle bli tre hundra trettio tre tusen tre hundra trettio tre hekto lösgodis. Det är mycket godis... Eller så kunde man köpt 2 miljoner Jenka-tuggummin. Då hade man kunnat starta en Jenka-affär och ha brödföda för resten av livet, om man säljer dem för 2 spänn styck... Redigerad 24 oktober, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Huspriser varierar ju mellan områdena de är byggda i. Letar man villa i Askim kan man ju kanske köpa ett halvt båthus för 400 papp, men ute på landet finns riktiga pärlor för under halvmillen. Många gigantiska herrgårdar och shit kan gå loss på några få hundra tusen när de ligger långt ifrån storstaden. Jag skulle lagt pengarna på godis. Lösvikt. På ett riktigt billigt ställe där all choklad blivit vit i kanterna och hård. Där skulle godiset kosta typ 3 spänn hektot. Det skulle bli tre hundra trettio tre tusen tre hundra trettio tre hekto lösgodis. Det är mycket godis... Eller så kunde man köpt 2 miljoner Jenka-tuggummin. Då hade man kunnat starta en Jenka-affär och ha brödföda för resten av livet, om man säljer dem för 2 spänn styck... Förresten av livet, som sagt var.. Du tror inte tugguminen blir lite hårda efter åren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 ena bilden e färgen som trummorna ska ha, o den andra e hur de ska va uppställt W0rd Men vart går den fjärde pedalen? Den längst ner till vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Köpt mig en porsche Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 För att få ett fint hus för 400 000 får du ha en jävla tur.. 2: Lägenhet = Ca. 4 miljoner (I Göteborg) 3: Möbler = Ca 30 - 40 000 kr 4. BMW 525i -05 = Ca 300 000 5. Ca 20 000 6. Du har för mycket skulder.. Nu förstår inte jag alls...Det finns massvis med billiga och fina hus, Det vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Skulle nog köpt mig en svart Pontiac Trans Am.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Nej, skulle betala 1 miljon för "Miljonens Klubb" Där skulle jag slösa min miljon Ja! Fan, har ju redan köpt jolt n' shit. äh. Säljer den som "Nästan obegangad JOLT, bara hälften kvar" på blocket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Skulle lägga in pengarna på banken och ha räntan som måndaspeng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts