Tangelito Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Bra Topic: Skulle spara de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Köpa en massa vapen skaffa motorcykel köpa bil till far min o nott mamma bror o syster velat haft, fast en miljon räcker nog inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Skulle nog köpt en bil, ny bostad,?, skulle nog kanke köpa nån ny klubba eller nånting till hockeyn. kanke skänkt en slant till brossan och övrig familj... och lagt resten på kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jolt , überdator. LAN-lokal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag skulle sparat pengarna eftersom jag skulle bli mer snålare än vad jag är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Sätta in det mesta på banken skänka åtminstone 100.000 kr till nån hjälporganisation sen skulle man ju spendera typ 30.000 kr på massa skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Skulle antagligen sätta in det mesta på kontot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 En miljon är inte så mycket enligt Mig, men Jag skulle resa utomlands och vara borta 2-3 månader i taget. Gå ner från heltid till deltid, och arbeta 2-3 dagar i veckan. Bjuda familj och vänner på något speciellt. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 [O][T],Oct 22 2005, 11:56] En miljon är inte så mycket enligt Mig, men Jag skulle resa utomlands och vara borta 2-3 månader i taget. Gå ner från heltid till deltid, och arbeta 2-3 dagar i veckan. Bjuda familj och vänner på något speciellt. BOT Åh, du är för go du [O][T]! Tack för att du tänker på mig. :"> Jag hade oxå köpt nåt fint till dig tror jag. Resten investerar i aktier för att i framtiden köpt en restaurang utomlands! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) :"> Redigerad 25 september, 2009 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Åka och fiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Men det måste väl ändå finnas ett skattetak? Han som nyligen vann 120 mille på lotto kan ju knappast bara få ut 60 mille. Han behövde inte betala skatt därför att han ville inte ge ut sitt namn och spelbolaget får inte göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Han behövde inte betala skatt därför att han ville inte ge ut sitt namn och spelbolaget får inte göra det. Det är klart att han får betala skatt trotts att han inte vill uppge sitt namn. Skatt kan man inte undvika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Det är klart att han får betala skatt trotts att han inte vill uppge sitt namn. Skatt kan man inte undvika. Han vann sina pengar.. "svart" OnT.. Jag skulle dansa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Som alla andra skulle en mega dator sitta fint Ska jag va ärlig så skulle jag nog inte skänka ngt (utanför familjen) tror man säger det nu men jag tror det e svårt att tänka på andra när man får 1 000 000. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Bara jag som inte riktigt kan tro på dem som säger att dem ska skänka en typ en tiondel till någon hjälporganisation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Skulle bli klad hest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Jag skulle köpt en fin bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Bara jag som inte riktigt kan tro på dem som säger att dem ska skänka en typ en tiondel till någon hjälporganisation? W0rd, välgörenhet är nog inte det första man tänker på när man har vunnit så mycket pengar. Sen är det bättre att investera pengarna och skänka bort en del av avkastningen så att man själv inte förlorar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Jag har ångrat mig. Jag skulle kasta pengarna i sjön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts