Panimala Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Vet inte riktigt, kanske köpt en fin AirSoft-bössa med diverce överdrivna tillbehör, och en ny dator och lite annat. Redigerad 21 oktober, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag skulle nog köpa mig lite resor, en bättre dator och skänka lite. På tal om huspriser och sånt så är skillnaden väldigt stor beroende på var det är någon stans. Jag var uppe i dalarna förra helgen och stog o titta på bostadsannonser och såg ett hus som var stort för 400.000:- Ett likadant hus här i Nacka utanför Stockholm går på runt 3 miljoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Skänka lite...pengar till moppe...och sen hade ja väl köpt något annat ja velat ha .. sen satt in pengar på banken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Att köpa villa behövs nog lite mer än en miljon... Iofs.. jaja, ett hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Skulle nog köpa ett hus i centrum Köpt en mopedbil Massor av kläder och andra grejer till mig själv, tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Skulle nog köpa ett hus i centrum Köpt en mopedbil Massor av kläder och andra grejer till mig själv, tihi Har du/dina föräldrar inte redan en förmögenhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Uppgradera min dåliga dator, resten skulle sättas in på banken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Till alla ni som ska köpa massa saker för en miljon: efter vinstskatt har man bara 400.000-500.000, det är inte mkt pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Har du/dina föräldrar inte redan en förmögenhet? Jo men det är knappast så att jag har obegränsad tillgång till det, duh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Till alla ni som ska köpa massa saker för en miljon: efter vinstskatt har man bara 400.000-500.000, det är inte mkt pengar Skatten är väl 30% som på alla andra inkomster? Att mer än halva vinsten skulle gå bort i skatt har jag svårt att tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Skatten är väl 30% som på alla andra inkomster? Att mer än halva vinsten skulle gå bort i skatt har jag svårt att tro. Nej vinstskatten ligger på mer, kommer ej ihåg vad den ligger på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Skulle köpa en riktigt grym elgitarr Sen skulle jag spara resten. kanske skänka en slant till röda korset också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Nej vinstskatten ligger på mer, kommer ej ihåg vad den ligger på Men det måste väl ändå finnas ett skattetak? Han som nyligen vann 120 mille på lotto kan ju knappast bara få ut 60 mille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Köpa moppe,båt, a-traktor, resten vet ja inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Musicman Stingray 4str. Black Rickenbacker 4003 DeArmond Ashory Bass MTD American FBass BN5 En viss yxbas MesaBoogie, The Big Block 750 MesaBoogie, 4x12 PowerHouse MesaBoogie, 2x15 PowerHouse Ett stort gäng med pedaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Först skulle jag köpa en bil... Nått billigt, typ Mazda Miata. Sen skulle jag sätta in allt tills studierna är över. Därefter skulle jag försöka starta företag.... FUCK VÄLGÖRENHET! Det får vänta tills företaget börjar få miljonvinster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Köpt lite saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Först skulle jag köpa en bil... Nått billigt, typ Mazda Miata. Sen skulle jag sätta in allt tills studierna är över. Därefter skulle jag försöka starta företag.... FUCK VÄLGÖRENHET! Det får vänta tills företaget börjar få miljonvinster! Det är allmänt känt att Mazda miata är de homosexuellas favoritbil XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag hade köpt ett tuggummi och skänkt resten till rädda barnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Men det måste väl ändå finnas ett skattetak? Han som nyligen vann 120 mille på lotto kan ju knappast bara få ut 60 mille. Det han vann var väll skattefritt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts