Mark Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Själv skulle jag köpa ny dator, renovera huset, skänka litegrann till nått Rädda Barnen tjafs och resten skulle jag sätta in på banken Och ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Ny dator Alla singlar samt de album jag saknar med Uggla En helvetes massa spel Ge pengar till morsan Rädda barnen etc. Grejer till moppen, ev. ny moppe Sätta in på banken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Dator Psp moped Rubbet. +10kr till rödakorset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 +10kr till rödakorset Det var generöst tänkt av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Köpt lite saker, sänkt resten. 1 miljon är inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Har en känsla av att jag skulle vara på Tradera 24/7. Redigerad 21 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Köpt två eller tre datorer och sparat en hel del till ett hus eller någon bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Skulle skaffa/fixa: X En äkta gammal go stereo X Lägga undan till moppe, bil körkort etc. X Ge pengar till familjen X skänka lite till behövande barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Köpa ny bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Lägga in på banken och använda vid behov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Jag skulle nog spara allt till ett hus till mig själv så man är lite förberedd när det börjar bli dags att kolla efter egen bostad Skulle möjligtvis också köpa lite dyr elektronik, som en HD-förberedd plasma-TV, Xbox 360 plus några spel, eventuellt lite mer Redigerad 21 oktober, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Bättre dator Tv, stereo Bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Köpt en bil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Konstigt... Jag lekte lite med min miniräknare under mattelektionen om vad man skulle kunna köpa om man hade en miljon kronor... Vilket sammanträffande måste jag säga! +1 000 000 -400 000, Volvo S60R -60 000, Möbler till hemmet -50 000, Elektronik till hemmet Kvar: 490 000 kronor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Skulle hamstrat till jag blir lite äldre till bil osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Skulle köpt ny och bättre dator, och sen lagt in resten av pengarna påbanken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag skulle inte skänkt ett skit! Jag skulle ha allt för mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Köpt en riktigt fräsig bil, sen resten till olja, soppa, skatter och allt annat tjafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Konstigt... Jag lekte lite med min miniräknare under mattelektionen om vad man skulle kunna köpa om man hade en miljon kronor... Vilket sammanträffande måste jag säga! Om du vill så kan jag gärna flåsa dig i nacken en gång till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag skulle sparat på banken tills jag blir äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts