siggge Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Är det nån som har ett bra tips till det första Checkpoint racet på Portland och det på Shorside Vale..De är så förbannat svåra... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Ställ en buss eller lastbil framför de andra deltagarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 20 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 jag menade dom med Patrioten, där man är själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Oj ursäkta, jag förknipar alltid chechpoint-race med vanliga race eftersom jag körde mycket Midtown Madness förut och där är Checkpoint race vanliga race. :"> Det bästa är om man övar på att ta varje checkpoint och sedan bestämmer i vilken ordning man ska ta dom. Jag brukar börja med den under bron i Portland, fortsätta längs stranden, uppför berget efter den tunnelformade klippan och sedan tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts