Dee Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Vet någon om man kan styla den... sätta på hydralik och lustgas och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Testa Men det går ju inte styla några motorcyklar så det går nog inte... Men testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Nej det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 En kompis till mig sa att han hade stylat en annan motorcykel... med lustgas. Men han visste inte om det gick att styla fyrhjulingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Det finns en Edit mod till Gta Sa så att man kan modda mer bilar och motor cycklar. Jag moddade en hoj med lustgas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Skaffa TransFender modden (Finns nog på GTAMods), jag har hydraulics i min Quad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Snälla snälla länka =) sen har jag firefox och när jag ska tanka den från gtagaming står det nått i stil med "could not connect ftp.gtagaming.com" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 tyvärr så är det Gtagaming.com . jag kommer inte ihåg vad modden hette men det är en replace mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 TransFender Modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Hur gör man me modden då? vilken Fil ska man packa upp? osv va ska ja radera och lägga till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Var kan jag hitta quadbike`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Hur gör man me modden då? vilken Fil ska man packa upp? osv va ska ja radera och lägga till? Det är väll bara en Main.scm som man ska packa upp o ersätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Man kan skriva PRIEBJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Var Gör man av Grejerna? Finns ingen fil bara en map å Massa Hemsidor :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts