poppe1 Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Rubriken säjer allt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Rubriken säjer allt.... Man kan få 100% med fusk... om det var det du menade, förstod det så iaf Redigerad 21 oktober, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Din underrubrik: "Att man kan ha 2 puffror samtidigt." För att få två pistoler.. du kan köra ner några bilar till den torrlagda kanalen och stå o skjuta på dom tills du får två pistoler... Hur enkelt som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Skulle gissa på att han vill ha en kod som gör att man får 100% i spelet. Och om inte det går vill han nog ha en sparfil av någon som har redan har klarat det till 100%. Förstod jag det rätt? Redigerad 21 oktober, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Din underrubrik: "Att man kan ha 2 puffror samtidigt." För att få två pistoler.. du kan köra ner några bilar till den torrlagda kanalen och stå o skjuta på dom tills du får två pistoler... Hur enkelt som helst! Det var precis det jag menade. Redigerad 21 oktober, 2005 av poppe1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
poppe1 Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Men var ligger den torrlagda (k)analen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Ööööö ? Slå bara in fusket: Ner.Fyrkant.X.Vänster.R1.R2.Vänster.Ner.Ner.L1.L1.L1... Men jag skulle Vara Glad om jag inte hade 2 pistoler, KUlsprutePistoler, Avsågade ShotGunS.. Det är Coolare med bara 1 Pistol enligt mig.. x'P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Men var ligger den torrlagda (k)analen? Det är den stora kanalen/öppna kloaken som går en bit igenom Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Varför ska man va i dränerings kanalerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Det är ju klart grymmare med två pistoler. min favorit torrlagda kanalen finns i LS... Du kör där i början av spelet då CJ å Big Smoke flyr på en MC Från ett Gäng (minns inte va dom heter eller vad uppdraget heter) Kanalen kan du hitta här och där eftersom den nästan går genom hela staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts