Ante_freeman Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Är det någon som är medlem på www.miniclip.com !!! Där finns massa små spel och lite mer kända och T.E.X Pool (Biljard). Om någon är medlem vill någon ta en pool match någon gång ??? Ps medlemskap är gratis Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Miniclip är tråkigt och träligt. Hamsterpaj for the win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Är det någon som är medlem på www.miniclip.com !!! Där finns massa små spel och lite mer kända och T.E.X Pool (Biljard). Om någon är medlem vill någon ta en pool match någon gång ??? Ps medlemskap är gratis Ds Jag är på, ska bara regga. Skriv vad du heter på miniclip så ska jag äga dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Bush Shoot-out for the win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Blastbilliards is teh shit! Redigerad 20 oktober, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag e Medlem på Miniclip, och spelar Pool rätt ofta faktiskt det e skit ball...jag möter gärna någon nån dag skulle va kul att möta en svensk, har iförsig gjort det en gång innan, men det va mot en klasskompis, inte lika kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 har iförsig gjort det en gång innan, men det va mot en klasskompis, inte lika kul Vadå, ägde han dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Ante_freeman man spelar inte så ofta så jag suger !!! Säg en tid och kan någon då sätta upp ett privat Bord då Ps kan vi lira på kvällen är aldrig hemma på dagen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Vadå, ägde han dig? Hahaha...ägde mig...HE wish det va så att han sög så oehört mycket att det va tråkigt... av typ 30 matcher som vi spelat(totalt) så har han vunnit kanske 8 av dom och hälften av dom så e det jag som råkat skjuta i den svarta för tidigt but as they say..Life's a BITCH Jag heter Shady_Game på miniclip..men om jag får nåns msn så e det lättare att bestämma tid och bord..ect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Hahaha...ägde mig...HE wish det va så att han sög så oehört mycket att det va tråkigt... av typ 30 matcher som vi spelat(totalt) så har han vunnit kanske 8 av dom och hälften av dom så e det jag som råkat skjuta i den svarta för tidigt but as they say..Life's a BITCH Jag heter Shady_Game på miniclip..men om jag får nåns msn så e det lättare att bestämma tid och bord..ect Min msn:Ante_freeman@hotmail.com och skriv vad ni heter på gtasajten också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts