Guest markus15 Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag håller på att göra en bil.men när jag skulle kopiera bilen och hade vänt på den då så vart den så här.vad har jag gjort för fel? (ni får ladda ner rar filen för att få se bilden den var för stor för att lägga upp på hemsidan)ZModeler2_2005_10_20_17_33_00_79.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Verkligen kopierat allt? ser ut som du bara kopierat taket typ. e de en s60 btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Verkligen kopierat allt? ser ut som du bara kopierat taket typ. e de en s60 btw? Kan du hjälpa mig att göra en kopia och vända den rätt om jag skickar den till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts