the_grudge Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Tjena allihopa! Jag har ett mkt irriterande problem! När jag sätter mig i en bil för att köra försvinner bilens ljud helt plötsligt. Ingen tuta inget motorljud mm. Har patchen installerad. Har ett soundblaster audigy 2 zs. vad ska jag göra? så j*vla irriterande. tacksam för hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Du ska byta ut en .dll fil i san andreas mappen, namnet kommer jag inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Enormt stor bokstav. eax.dll. Vet inte var man hittar den man ska byta ut den till dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Har också det problemet. Mycket irriterande... Så jag ta bort "eax.dll", då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Nja, dp försvinner ALLT ljud tror jag. Det ska finnas någon eax.dll någon stans ute på intawebben. Det ska finnas en topic om detta redan tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Laddade ner en ny eax.dll som skulle ersättas men det lyckades ändå inte... Jag hör fortfarande inget billjud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Ja, det kanske jag skulle lagt till... Det funkar inte för mig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts