iweX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Hur gör man så man får flera i sitt Gäng? Ja har 3:tje Ön och är på CJ Updrag Å har klarat Sweet´s Updragen när man ska Sno HooDs :"> Men ja vill ha fler i mitt gäng har fult i Respekt Och har inte ändrat en Knapp Beskriva gärna hur man gör Å vilken knapp man klickar på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Umm siktar på dina geng medlemar och trycker G (och jag som inte ens har gta sa till data ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Blir de flera då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Det beror ju på vad du menar. Om du vill att dem ska följa dig så gör du som "någon" sa siktar och trycker G. Du kan dock inte få folk som ej är med i ditt gäng att gå med i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Blir de flera då? Du måste sikta på dom en och en..Alltså göra samma sak med alla medlemmar du vill rekrutera. Och eftersom du har fullt i respect så kan du värva hela 10 medlemmar(har jag för mig att det är) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Du måste sikta på dom en och en..Alltså göra samma sak med alla medlemmar du vill rekrutera. Och eftersom du har fullt i respect så kan du värva hela 10 medlemmar(har jag för mig att det är) Har för mig att det var 6 eller 8, kan ju ha fel. Var åratals sen jag spelade. Redigerad 20 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Använ dig av en buss. Jag vet inte hur många som får plats i en, men jag hade minst 8 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Använ dig av en buss. Jag vet inte hur många som får plats i en, men jag hade minst 8 st. Det mesta man kan ha är 7 st.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Men de står att det bara 4 st i mitt gäng :'( men ja vet att de kan vara 8 st... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Men de står att det bara 4 st i mitt gäng :'( men ja vet att de kan vara 8 st... Det är max 7 st..du måste öka på respekten för att få flera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 HAr fult i respekt... Tror de funkar nu Klarade Ut Spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 jag har en fråga... jag kan inte få ihop nåra medlemmar alls... jag har klarat 70% av spelet, och ja kunde få ihop ett gäng på 3-4 pers förut (för länge sen när bara Los Santos var upplåst blive nå fel på spelet eller jag som gjort fel/ misslyckats med nått uppdrag eller vadå??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts