Jump to content

San Andreas till pc?

Jansson
 Share

Recommended Posts

Hej jag skulla bara vilja veta om det går att spela multi på sa andreas till pc jag har spelat multiplayer hos en kompis och vet vart stället ät men har aldrig åkt dit. jag är på andra ön så går det??

vart kan man hitta den då snälla sig!!!

min kompis hade det på ps2....

och kan någon ge mig den exakta sidan där man kan ladda ner den hittar inte modden plzzzzzzzzzz :'( :);)

Redigerad av Jansson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej jag skulla bara vilja veta om det går att spela multi på sa andreas till pc jag har spelat multiplayer  hos en kompis och vet vart stället ät men har aldrig åkt dit. jag är på andra ön så går det??

vart kan man hitta den då snälla sig!!!

Jag kan svara på din fråga. Ja, det finns och det borde du veta eftersom du har kört det hos din kompis.

På PS2/XBOX så ska du ha kommit så långt att du har träffat någon flickvän. När du ser att hon är hemma har hon en "Multiplayerikon" framför huset, gå fram till den och tryck START (jag minns inte riktigt ifall alla flickvänner hade denna funktion).

På PC så finns det mods som fixar detta. Kolla Gtasajtens senaste nyhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan svara på din fråga. Ja, det finns och det borde du veta eftersom du har kört det hos din kompis.

På PS2/XBOX så ska du ha kommit så långt att du har träffat någon flickvän. När du ser att hon är hemma har hon en "Multiplayerikon" framför huset, gå fram till den och tryck START (jag minns inte riktigt ifall alla flickvänner hade denna funktion).

På PC så finns det mods som fixar detta. Kolla Gtasajtens senaste nyhet.

Ööööö.. ^_^

Njaa.. Så långt Behöver man inte komma..

Du kan Spela MultiPlayer Innan du ar klarat 1:a Uppdraget :S

Finns en Free Roam i DilliMore i Red County(Los Santos)..

Sen finns det en Hmm.. Vad heter dem nu igen * Banka skalle *

Nää, kommer inte ihåg iaf. man ska typ spränga ett X antal X på en viss tid.

Sen Finns Det ju Också Några andra.. Men jag håller mig till DilliMore Och "Free Roam" Så jag struntar i dem andra..

Good Luck !

P.s.. Finns Som Sagt Moddar som fixar MultiPlayer till PC..

Redigerad av sebbe947
Länk till kommentar
Dela på andra sidor