Xazzi Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Har alltid behövt visa legg. När jag hämtade ut SA så gav killen (med fult öra) paketet till mig o sa varsågod ...Sen fick jag givetvis betala EDiT:::En ny sida har skapats! Redigerad 20 oktober, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Är han under 18 så behöver nog målsman hämta ut paketet, Behöver inte jag när jag hämtar på ICA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Behöver inte jag när jag hämtar på ICA Hämtar up på Posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Det beror ju på vem som har beställt. Om du beställer med postförskott så skickas paketet iväg, du får ett avi ner i postlådan då paketet har kommit. Du går till upphämtningsstället med avi:t påskriven ohc har med dig pengarna. Sedan betalar du och vips har du dina varor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 När jag köper spel kommer det direkt i brevlådan med en faktura bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 När jag köper spel kommer det direkt i brevlådan med en faktura bara Det beror antagligen på att du har beställt det med hemköring vilket är mycket dyrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Det beror antagligen på att du har beställt det med hemköring vilket är mycket dyrare. Nej. Frakt alltå bara 20 kr dyrare. Ingen jävel som kommer med limousin om du trodde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Nej. Frakt alltå bara 20 kr dyrare. Ingen jävel som kommer med limousin om du trodde det Nej dom kommer i en bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Nej dom kommer i en bil Nope :-P Dom kommer med den här mystiske mannen som läger dom i brevlådan på dagen då ingen ser Han som cyklar... Ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Nope :-P Dom kommer med den här mystiske mannen som läger dom i brevlådan på dagen då ingen ser Han som cyklar... Ni vet Bwaha!! Cykel, så lodigt XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts