Blues Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jopp. Om du har spelet eller känner nån som har det gör uppdrag tills du kommer till Joey. Efter eller om det var på något uppdrag där så säger Claude ''Alright''. Näpp. Det är Joey som säger det. Det är bara det att Claude rör på huvet eller nåt sånt precis när han säger det, så det ser ut som han säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Jag sa' "något i den stilen". Du kan ju vara så go' och rätta mig ifall du vet exakt hur det ska va'. Nej det har inte jag sett att du har skrivit iallafall. Men visst jag kan rätta dig: "And I call him a little girl, Papi. Look at him, all dressed up like that. What is this, ladies night? You some kind of tough guy, you dress like a woman? You got on panties like a woman too, huh?" Tommy svarar: "What you got against women? You prefer men, big boy?" Redigerad 26 januari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nej det har inte jag sett att du har skrivit iallafall. Men visst jag kan rätta dig: "And I call him a little girl, Papi. Look at him, all dressed up like that. What is this, ladies night? You some kind of tough guy, you dress like a woman? You got on panties like a woman too, huh?" Tommy svarar: "What you got against women? You prefer men, big boy?" Jo, jag skrev "något i stil med". Jaså, okej Har inte kört GTA Vice City på år och dar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jo, jag skrev "något i stil med". Jaså, okej Har inte kört GTA Vice City på år och dar. Nej du, inte vad jag ser iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Kubanen som äger ett café med sin farsa (?). Jo, det é Roberto som säger så. Något i den stilen iallafall. Nöjd Pimpan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Haha min e denna när jag tog en bil från en brud "Heey I pay´ed alot for that car!" "So what? get layed" hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nöjd Pimpan? Haha, hur ska jag kunna veta att du menade citatet, jag trodde faktiskt du menade namnet på karlfan. Det var därför jag skrev Umberto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 I ett av OG,s uppdrag när han börjar att rappa på toaletten. Ochså kommer det ut en snubbe och säger -Man! that shit sucks! DEAM!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebeto Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Hmmm får nog bli en kommentar från Cj nr man blir påkörd "Are you a professional morron or just a gifted amateur". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 What, fou youself! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 (redigerad) Näpp. Det är Joey som säger det. Det är bara det att Claude rör på huvet eller nåt sånt precis när han säger det, så det ser ut som han säger det. Kan det inte vara. Efter Joey förklarat för Claude om uppdraget och när han avslutat konversationen så säger han ''Alright'' Redigerad 16 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Kan det inte vara. Efter Joey förklarat för Claude om uppdraget och när han avslutat konversationen så säger han ''Alright'' Han pratar aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2006 Här är ett film klipp som visar att det är joey som säger alright inte claude tanka här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Här är ett film klipp som visar att det är joey som säger alright inte claude tanka här Tack. För att hålla tråden vid sitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Tommy V: This is the last dance for Lance Vance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vercetti och Diaz när Diaz har skjutit sönder videon: Diaz: It ate my favourite Al Buro movie! It die! What else can I do? Tommy: It's probably not plugged in! Diaz: Huh? No matter, I can buy a hundred more! Och Ken Paul: Where's that slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Tack. För att hålla tråden vid sitt liv. Japp.. ja e bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 "Damn you Berkley". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 "My mother is my sister" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 "My mother is my sister" Jag har aldrig fattat det. Vad menar han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts