Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Tjenare, nu har jag gjort ännu en löjlig topic och denna gången är frågan, vilken tycker du är den bästa repliken som fälts i något av GTA-spelen? Själv tycker jag denna: Sonny: Tommy Vercetti, huh.. Vet inte om jag ska kalla den bäst men det måste vara den repliken jag hört flest gånger eftersom när jag startat mitt Vice City (PS2) så trycker jag alltid förbi första filmen med tanke på att jag sett den ett antal gånger innan, men det försvinner relativt långsamt så jag hinner alltid höra detdär "Tommy Vercetti, huh.." Nu är det eran tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 "I hate gravity". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 "I hate gravity". Hehu, ja det är också en favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 GTA3 snubben (Claude?) - Alright. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 GTA3 snubben (Claude?) - Alright. Jadu, önsketänkande? Eftersom grabben aldrig har sagt något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) " Hey its Mr.V " Redigerad 21 oktober, 2005 av Carl Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jadu, önsketänkande? Eftersom grabben aldrig har sagt något. Det har han visst? Var ett tag sen jag körde, men I allfall, säger han ''Alright'' till Joey som jobbar I garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Det har han visst? Var ett tag sen jag körde, men I allfall, säger han ''Alright'' till Joey som jobbar I garaget. Hm.. Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 "we are gona take a short comersial brake then we are gona HIT the phones realy hard with our heads" - Lazlow@VROCK in Vice City... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Wake up and smell the coffee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 " Hey its Mr.Lee " Jag måste bara rätta, de säger "Hey its Mr V"... (V=Vercetti) Min favoritreplik är nog "Yea, Ken Rosenberg! Schmuck of a lawyer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Eller som en av fotgängarna häver ur sig i San Andreas, har för mig att det är en liten gubbe med blå skjorta: "I love the boys in Thailand" Även roligt och Skarface-inspererat det triaderna i GTA III ibland säger till än när man är ute och spatserar: Say hello to my little friend! Redigerad 20 oktober, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Även roligt och Skarface-inspererat det triaderna i GTA III ibland säger till än när man är ute och spatserar: Say hello to my little friend! Det säger fienderna i Splinter cell Chaos Theory när de skjuter mot en också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Det säger fienderna i Splinter cell Chaos Theory när de skjuter mot en också. Jaså? Har inte spelat Splinter Cell-spelen så mycket så att jag kan påstå att jag hört det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 I hate gravity är så himla bra Och polisernas Shoot the right guy this time! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 "This is the last dance for lance vance" - Tommy Versetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 I hate gravity är så himla bra Och polisernas Shoot the right guy this time! Haha, de två omaka snutarna i helikoptern har de skönaste kommentarerna. -Hey look, he's a guy, he's a guy! Samma sak i GTA III -This is LCPD, you are under.. -Hey, give me that damn microphone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 *Efter reklamen om uppstoppade djur i GTAIII/VC(?)* ...and soon, grandparents for ever! Annars finns det ju massor av andra roliga repliker i GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 "And remember, respect is everything" =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Det finns många, men en är: CJ: "What does it looks i made of? Pudding?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts