RadiuZ Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Olika, ofta din/min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Olika, men jag säger oftast "min", så jag röstar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Mitt Playstation 2 Min xbox (för att man säger min box och inte mitt box) Min gamecube (min kub) Vote: Min/Din Min Station? Jag säger Mitt/Ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Mitt Playstation, min PS2:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Null vote Har tyvärr ingen ps2, x, GC Min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Säger allt "Mitt", vet inte varför men jag har för mig att alla jag känner säger så. Vote: Mitt/Ditt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Mitt Playstation 2 Min xbox (för att man säger min box och inte mitt box) Min gamecube (min kub) Vote: Min/Din Jag säger likadant på de tre sakerna Vote: Mitt (PS2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Man säger inte "ooh kolla! nu är X-låda 360 ute! WOWOHOHOHOHO!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Null vote Har tyvärr ingen ps2, x, GC Min dator. Nehe och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Mitt ps2 min xbox min gc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Mitt/Ditt ps2 Mitt/Ditt Xbox Min/Din Gamecube Eeexakt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Mitt ps2 har gått sönder = Rätt Min ps2 har gått sönder = Rätt fast låter lite konstigt ändå. Min Xbox = Självklart rätt. Mitt Xbox = ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Säger mitt Ps2, ditt xbox oxh din gamecube. Redigerad 23 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Säger mitt Ps2, ditt xbox oxh din gamecube. Swmart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Mitt Playstation, min PS2:a. Würd up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Min playstation Min Xbox Min Gamecube Jag säger min till allt! Min Förstärkare Min TV Min Bil Min Hörlurar Min Dator Min Stol Fast jag säger inte riktigt M.I.N utan mer: Mäeihn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Mitt, för min låter snobbigt "Miiiiin x-box " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Jag säger Min Xbox, din xbox. En spelkonsol, en xbox. Inte ett spelkonsol, ett exbox, ditt xbox. Det är ju samma sak som att säga ditt penna eller mitt dvd spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts