Azore Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Provade för första gången att skriva in odödlighetsfusket, men det visade sig att det inte fungerade korrekt, förlorar fortfarande liv men inte lika snabbt som utan fusket. Är det samma sak för er andra som provat fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Provade för första gången att skriva in odödlighetsfusket, men det visade sig att det inte fungerade korrekt, förlorar fortfarande liv men inte lika snabbt som utan fusket. Är det samma sak för er andra som provat fusket? Odödlighetsfusket funkade aldrig för mig när jag testade det ca 18 gånger en lördag jag latjade Redigerad 19 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Odödlighetsfusket funkade aldrig för mig när jag testade det ca 18 gånger en lördag jag latjade Okej, för mig fungerar det, men inte fullt ut som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 På det sajter jag sätt fusket så står det tydligt att man tål mycket mer men att man dör lika enkelt av eld, drunkning och fall. Synd det inte finns så man kan blir HELT odödlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Till min PS2:a fungerar det fint. Du kan dock fortfarnade bli skadad av att bli påkörd, dränkt, sprängd eller falla från höga höjder. Eld och skott tål du galant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Till min PS2:a fungerar det fint. Du kan dock fortfarnade bli skadad av att bli påkörd, dränkt, sprängd eller falla från höga höjder. Eld och skott tål du galant. Just det jag tycker är konstigt, tål tydligen inte skotten från polishelikoptrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Provade för första gången att skriva in odödlighetsfusket, men det visade sig att det inte fungerade korrekt, förlorar fortfarande liv men inte lika snabbt som utan fusket. Är det samma sak för er andra som provat fusket? Det funkar inte helt, Det stoppar bara kraften i skotten och elden...Så det är samma för mig med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Funkade LITE för mig. hade den på en grej. sen råka ja spara. men sen försvann den.. fett skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts