Zyemon Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 OT: Grym sångröst. OK, upp till bevis spela in en snutt när du sjunger och ladda upp den så vi får höra! Själv så sjunger jag inge vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Ingen aning, har aldrig direkt sjungit. Men om jag tränade lite grand, så skulle jag nog kunna bli bra, för jag är inte tondöv i alla fall. Visserligen skulle jag nog köra cookie monster style (death metal-"sång"), men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Sjunger som en tondöv mumie med ett gäng skelett(stava) som band, Kort och gott: Hemskt dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jo egentligen så men goalcrime suger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Beror på vad jag ska sjunga..är bra på att sjunga Sweet Dreams & The World Is Not Enough, är dålig på bland annat White Wedding & What's In It For Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Inge vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vet inte riktigt, aldrig hört mig själv sjunga. Ändå ska jag spela gitarr och sjunga Otherside med två andra på musiken i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag har en tämligen mörk och häftig röst. och om jag börjar kedjeröka och tokdricka whiskey kommer jag inom 10 år att vara Johnny Cash. Eller Bob Dylan. Eller rentav Tom Waits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Ingen aning. jag låter väl ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vote: Sädär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Naa, sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Usch, ni skulle bli döva på en gång om ni lyssnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Kan sjunga alla Linkin Parks låtar perfekt och helt flytande Edit: Låter dock lite krassligt på grund av Målbrottet. Redigerad 20 oktober, 2005 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag sjunger inge vidare, faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Inte så svårt och sjunga till Kisslåtar, dom är så enkel och lära sig. Och så är ju inte rösterna så avancerade heller. Så ja.. Sådär votar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Inte så svårt och sjunga till Kisslåtar Det har du fan rätt i, jag kan nästan "Apsvett - Kiss i Min Blöja" utantill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Det har du fan rätt i, jag kan nästan "Apsvett - Kiss i Min Blöja" utantill Kan man inte den utantill ska man ha smäll. detsamma gäller "Äta farfars bajs". Mycket fina låtar. T: Periodvis sjunger jag sämre än vanligt. Inte för att jag sjunger bra någon gång annars heller men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag har en tämligen mörk och häftig röst. och om jag börjar kedjeröka och tokdricka whiskey kommer jag inom 10 år att vara Johnny Cash. Eller Bob Dylan. Eller rentav Tom Waits. HAHA Tom Waits... fyfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Låter ungefär som naglar mot en griffeltavla. Ok, kanske lite överdrivet, men jag sjunger i alla fall hemskt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Jag kan nog lova att jag sjunger sämst i hela sverige. Kan närmast jämföras med en brölande Älg. Edit:Mitt 100:e forumsinlägg Redigerad 21 oktober, 2005 av The_KeeperBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts