MoriX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Tjenare. har hittat en radio! NJUT! http://vikingarock.no-ip.org:8000/listen.pls Edit: kan ingen ens säga va dom tycker? alla e väl inte läskiga hiphopare? Redigerad 19 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Och ni som lyssnar lite å tycker de suger. lyssna lite till tills Hel, Dagaz kommer. då kommer ni sitta klistrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Hell no... Ser inget sammanband mellan vikingar och rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Ett annat ord för patriotmusik tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Haha, så smart att vara stolt över vikingar. Landsteg i andra länder och plundra samt gav dom nordiska länderna dåligt rykte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag vet. Skicka bild på din syrra via msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Edit: kan ingen ens säga va dom tycker? alla e väl inte läskiga hiphopare? Du menar väl bara för att man inte lyssnar på vikingarock, så är man hiphopare? Det är är iallafall det intrycket jag får när jag läser ditt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag som fattat fel, men sverige var väl inte ens vikingar? Det var väl isländare som var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Sverige hade vikingar, men största delen av dom var handelsmän i Birka. Men dom flesta av oss har vikingablod tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Men dom flesta av oss har vikingablod tror jag. Haj-haar!...eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Har nån av er ens lyssnat? de tror inte jag. Ni läste säkert Vikingarock. sen så dampa ni med kommentarer. -- Du menar väl bara för att man inte lyssnar på vikingarock, så är man hiphopare? Det är är iallafall det intrycket jag får när jag läser ditt inlägg? -- Nej. men dom flesta här verkar hiphopare som inte ens lyssnat på nån vikingarocklåt. inte pkz å bobbo viking förståss. dom kan man iaf lita på Redigerad 20 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 inte pkz å bobbo viking förståss. dom kan man iaf lita på Hmm..dom som inte lyssnar på "vikingarock" kan man inte lita på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Det råkar inte vara så att man måste ha tillstånd för att spela upp låtarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Det råkar inte vara så att man måste ha tillstånd för att spela upp låtarna? Mja. Undrar om man ska anmäla dom så åker ägaren på ordentliga böter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Det råkar inte vara så att man måste ha tillstånd för att spela upp låtarna? Då det är Vikingarock.se som spelar dom. så har dom kontakt med alla band som dom spelar. Skarface. bobbo å pkz lyssnar inte på vikingarock. så jo man kan lita på dom Redigerad 20 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) "Det var en solig dag i parken. MoriX diskuterade med en mycket vacker och intelligent kvinna. Dom började komma varandra närmare. Till slut kom den avgörande frågan": -Du, tjejen. -Mm? -Lyssnar du på vikingarock? -Erm...nää? -Nämen, oj vad tiden flyger iväg..jag har glömt att..hmm..vattna hunden. No offense Redigerad 20 oktober, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 För mig är det såhär kalle: lyssnar du på hiphop? tjej: ja kalle: okej, hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Jag tycker det är konstigt att de inte har en egen radiofrekvens utan måste hålla på med winamplänkar, om de nu har en STIM-licens eller vad den kallas... @Kaller: Med korrekt svenska så betyder det där att du gillar hiphop-brudar. Och det är ju självklart, så varför skrev du det? Redigerad 20 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 För mig är det typ så här: Jag: Lyssnar du på Håkan? Tjej: Nej. Jag: Vad lyssnar du på då? Tjej: Lite blandat. Jag: Okej. Jag klarar av typ vad som helst så länge det inte är Håkan . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) "Det var en solig dag i parken. MoriX diskuterade med en mycket vacker och intelligent kvinna. Dom började komma varandra närmare. Till slut kom den avgörande frågan": -Du, tjejen. -Mm? -Lyssnar du på vikingarock? -Erm...nää? -Nämen, oj vad tiden flyger iväg..jag har glömt att..hmm..vattna hunden. No offense Nepp. dom kan få lyssna på hiphop om dom vill. edit: eller allt annat skit Redigerad 20 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts