Martin-123 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Grattis. Du vinner priset för årets hittils onödigaste tråduppdragning. Jo, jag vet. Men jag kunde inte hålla mig. Eller vänta... Jag drog upp Photoshop moddnings tråden som var äldre än den här! Redigerad 17 mars, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jo, jag vet. Men jag kunde inte hålla mig. Eller vänta... Jag drog upp Photoshop moddnings tråden som var äldre än den här! Ja. Men den här var helt jävla onödig. Bara en film som inte har nåt med det att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Står inget i reglerna om att man inte får ta upp gamla trådar.. Detsutom är 6månader inte så värst mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Står inget i reglerna om att man inte får ta upp gamla trådar.. Detsutom är 6månader inte så värst mycket.. Dagens lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Jag trodde jag hade lämnat det här forumet Shit han lever!!! Hare bra, ses lagom till nästa GTA-spel Redigerad 17 mars, 2006 av GrandTheftCarl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Nevermind... Redigerad 17 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Står inget i reglerna om att man inte får ta upp gamla trådar.. Detsutom är 6månader inte så värst mycket.. Nej. Men att dra upp den med skit får man inte. Oskriven regel. Dra upp trådar är väl helt okej, bara det tillför nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Mena inget illa R2D2.. fast det e ju klart, man drar ju inte upp en tråd som e gammal utan nån speciell anledning.. Bättre att Martin-123 drog upp denna tråd för att visa oss länken än att göra en ny tråd med enbart länken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Mena inget illa R2D2.. fast det e ju klart, man drar ju inte upp en tråd som e gammal utan nån speciell anledning.. Bättre att Martin-123 drog upp denna tråd för att visa oss länken än att göra en ny tråd med enbart länken! Alternativt så håller han den för sig själv eftersom den inte tillför någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Alternativt så håller han den för sig själv eftersom den inte tillför någonting. Nu klickade jag på länken, fast den va ju kul ändå.. Kunde nog ha postat den i dagens LOL istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Nu klickade jag på länken, fast den va ju kul ändå.. Kunde nog ha postat den i dagens LOL istället? Japp. Det jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts