BroDD Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Spelar det nån roll vad folk tror om folk e döda eller inte? spelar de nån roll om 2pac, kurt eller nån annan lever eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Spelar det nån roll vad folk tror om folk e döda eller inte? spelar de nån roll om 2pac, kurt eller nån annan lever eller inte? Öh, ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Nej, han är så död som det går, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Öh, ja? Jaså... vad e skillnaden på om dom lever eller om dom e döda? tjänar ni nåt på de? fattar inte va som e så intressant me sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jaså... vad e skillnaden på om dom lever eller om dom e döda? tjänar ni nåt på de? fattar inte va som e så intressant me sånt här Jag håller med. Om han lever så spelar det ingen roll egentligen eftersom ingen kommer att se honom igen ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jaså... vad e skillnaden på om dom lever eller om dom e döda? tjänar ni nåt på de? fattar inte va som e så intressant me sånt här Ja, vad är skillnaden mellan liv och död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jaså... vad e skillnaden på om dom lever eller om dom e döda? tjänar ni nåt på de? fattar inte va som e så intressant me sånt här För att chansen finns att de kommer tillbaka, och för att det helt enkelt känns bättre att veta att de lever. Hellre en exempelvis skådis som drar sig tillbaka, än om skådisen dör abrupt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Ja, vad är skillnaden mellan liv och död? En stor fet jävla träkista. Hey, visste ni att man matar rovfåglar med likdelar i Tibet? Fucking hell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jaså... vad e skillnaden på om dom lever eller om dom e döda? tjänar ni nåt på de? fattar inte va som e så intressant me sånt här Inte för vara taskig men jag bryr mig inte om kurt så mycket, men ni snackade om 2pac också, och det spelar mycket roll om han lever eller inte för han skulle göra fler låtar och säkert samma med kurt ? eller har jag fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Inte för vara taskig men jag bryr mig inte om kurt så mycket, men ni snackade om 2pac också, och det spelar mycket roll om han lever eller inte för han skulle göra fler låtar och säkert samma med kurt ? eller har jag fel ? Du har väldigt fel....om ngn skulle komma på att dem levde helt plötsligt...inte faan skulle dem sätta sig och skriva låtar då. tror då inte jag iaf edit1: Stavfel edit2: Tog nej på denna, tror faktiskt inte det, tycker inte att något av dem saker du just informerade mig om fick mig att tro ngt annat heller. tror nog att om man bara vill så kan man hitta lite sånna hät lömskheter om alla. Redigerad 21 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Tror han är lika död som 2pac, och ja, jag har läst allt. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) Som tur var kände Guns N' Roses gitarrist, Slash, Michael Jackson och därmed kan man knyta ännu ett band till Kurts "död". Blev inte slash kickad från Guns n' Roses pga sitt droganvändande nått år tidigare? Aja. Jag kanske minns fel. Jag tror ifl att Kurt är död, men det som du har skrivit var en intressant orsak till att han lever, eller blev mördad. Om nu Kurt Cobain lever, så kommer vi nog ändå inte få höra nånting från nirvana någonsin mer, vilket jag gärna skulle vilja, för jag diggar dom hårt. Guns n' Roses har ju inte släppt en skiva eller nått sen 1993 om jag inte minns fel (utom Greatest Hits och Live Era), och om dom nu var orsaken till Kurts död, så kanske dom har försök att hålla sig nere från toppen ett bra tag. Jag tycker du har rätt i att Michael Jackson borde spärras in (inte bara pga detta), och Guns n' Roses kommer vi nog ändå inte få höra nånting av på ett bra tag, även om jag skulle vilja det. aja... Vote: Nej Redigerad 22 oktober, 2005 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Oj oj oj.. Okej lyssna nu här. Pico skrev allt som vart med i min post. Inget var seriöst. *låst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Oj oj oj.. Okej lyssna nu här. Pico skrev allt som vart med i min post. Inget var seriöst. *låst* Wow, vilken chock. Inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Wow, vilken chock. Inte. Jag vet. Har man inget bättre för sig så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Wow, vilken chock. Inte. Inte den attityden med Frenz, det funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Uh.. En till sådan här tråd? Vet någon om det finns nån verkligen kändis som har fake:at sin död och sedan blivit busted? Inte vad jag har hört iaf.. Vóït: Nëj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Blev inte slash kickad från Guns n' Roses pga sitt droganvändande nått år tidigare? Aja. Jag kanske minns fel. Jag tror ifl att Kurt är död, men det som du har skrivit var en intressant orsak till att han lever, eller blev mördad. Om nu Kurt Cobain lever, så kommer vi nog ändå inte få höra nånting från nirvana någonsin mer, vilket jag gärna skulle vilja, för jag diggar dom hårt. Guns n' Roses har ju inte släppt en skiva eller nått sen 1993 om jag inte minns fel (utom Greatest Hits och Live Era), och om dom nu var orsaken till Kurts död, så kanske dom har försök att hålla sig nere från toppen ett bra tag. Jag tycker du har rätt i att Michael Jackson borde spärras in (inte bara pga detta), och Guns n' Roses kommer vi nog ändå inte få höra nånting av på ett bra tag, även om jag skulle vilja det. aja... Vote: Nej Nej, Slash belv inte kickad ut bandet, han gick ur frivilligt för att han inte kom överrens med Axl. edit: omg, 700 posts Redigerad 24 oktober, 2005 av Scotty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 OMG,, Kurt lever Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 OMG,, Kurt lever Här Grattis. Du vinner priset för årets hittils onödigaste tråduppdragning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts