Jump to content

Lever Kurt Cobain?

Frenzy
 Share

Lever kurt?  

91 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jaså... vad e skillnaden på om dom lever eller om dom e döda?

tjänar ni nåt på de? fattar inte va som e så intressant me sånt här

För att chansen finns att de kommer tillbaka, och för att det helt enkelt känns bättre att veta att de lever. Hellre en exempelvis skådis som drar sig tillbaka, än om skådisen dör abrupt? B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså... vad e skillnaden på om dom lever eller om dom e döda?

tjänar ni nåt på de? fattar inte va som e så intressant me sånt här

Inte för vara taskig men jag bryr mig inte om kurt så mycket, men ni snackade om 2pac också, och det spelar mycket roll om han lever eller inte för han skulle göra fler låtar och säkert samma med kurt ? eller har jag fel ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för vara taskig men jag bryr mig inte om kurt så mycket, men ni snackade om 2pac också, och det spelar mycket roll om han lever eller inte för han skulle göra fler låtar och säkert samma med kurt ? eller har jag fel ?

Du har väldigt fel....om ngn skulle komma på att dem levde helt plötsligt...inte faan skulle dem sätta sig och skriva låtar då. tror då inte jag iaf B)

edit1: Stavfel

edit2: Tog nej på denna, tror faktiskt inte det, tycker inte att något av dem saker du just informerade mig om fick mig att tro ngt annat heller. tror nog att om man bara vill så kan man hitta lite sånna hät lömskheter om alla.

Redigerad av qouad_Gta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som tur var kände Guns N' Roses gitarrist, Slash, Michael Jackson och därmed kan man knyta ännu ett band till Kurts "död".

Blev inte slash kickad från Guns n' Roses pga sitt droganvändande nått år tidigare?

Aja. Jag kanske minns fel. Jag tror ifl att Kurt är död, men det som du har skrivit var en intressant orsak till att han lever, eller blev mördad.

Om nu Kurt Cobain lever, så kommer vi nog ändå inte få höra nånting från nirvana någonsin mer, vilket jag gärna skulle vilja, för jag diggar dom hårt.

Guns n' Roses har ju inte släppt en skiva eller nått sen 1993 om jag inte minns fel (utom Greatest Hits och Live Era), och om dom nu var orsaken till Kurts död, så kanske dom har försök att hålla sig nere från toppen ett bra tag.

Jag tycker du har rätt i att Michael Jackson borde spärras in (inte bara pga detta), och Guns n' Roses kommer vi nog ändå inte få höra nånting av på ett bra tag, även om jag skulle vilja det.

aja...

Vote: Nej

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev inte slash kickad från Guns n' Roses pga sitt droganvändande nått år tidigare?

Aja. Jag kanske minns fel. Jag tror ifl att Kurt är död, men det som du har skrivit var en intressant orsak till att han lever, eller blev mördad.

Om nu Kurt Cobain lever, så kommer vi nog ändå inte få höra nånting från nirvana någonsin mer, vilket jag gärna skulle vilja, för jag diggar dom hårt.

Guns n' Roses har ju inte släppt en skiva eller nått sen 1993 om jag inte minns fel (utom Greatest Hits och Live Era), och om dom nu var orsaken till Kurts död, så kanske dom har försök att hålla sig nere från toppen ett bra tag.

Jag tycker du har rätt i att Michael Jackson borde spärras in (inte bara pga detta), och Guns n' Roses kommer vi nog ändå inte få höra nånting av på ett bra tag, även om jag skulle vilja det.

aja...

Vote: Nej

Nej, Slash belv inte kickad ut bandet, han gick ur frivilligt för att han inte kom överrens med Axl.

edit: omg, 700 posts :rolleyes:

Redigerad av Scotty
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 months later...