kariya Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Du det där vet jag faktiskt inte.. Han är död så är det bara. Jag känner på mig att han är död. Jag har alltid rätt. Det kan inte finnas två stycken som vet bäst och är bäst därför tycker jag inte du ska skriva att du vet bäst för vi alla vet att jag vet bäst oavsett vad du tycker är bäst, som t.ex. i detta fall då du tycker att du är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag håller nog mest med Topp3 här. Kurt är död, men han begick inte självmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag håller nog mest med Topp3 här. Kurt är död, men han begick inte självmord. Det kan jag gå med på men att han lever är omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Hmm lite bekant med nån annan är han död tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Han är stendöd, mord eller självmord... EDIT: Vote: Nej. Redigerad 19 oktober, 2005 av Yukiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 "Never speak a Håller med till 100%! Haha kickass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Nej, han är dessvärre död. "It's Better to burn out, than to fade away." :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Han är död som en spelkula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Han är lika död som 2pac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 .... rip pwnd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Skulle skita på mig av lycka om han levde men det är jävligt långsökt att tro att han lever. Låt Kurt vila i frid. R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jävligt intresannt att läsa..men tyvärr så tror jag att han är död :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Nej ,e rätt säker på att muppen e död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Nej ,e rätt säker på att muppen e död Mupp och mupp.. Han gjorde något för världen. Låt se vad du gör för världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Mupp och mupp.. Han gjorde något för världen. Låt se vad du gör för världen? Nja, vad exakt gjorde han mer än musik? Han hatade ganska mycket här på Jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Nja, vad exakt gjorde han mer än musik? Han gjorde jävligt fina tavlor och andra saker inom konst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Oj, haha, va rolig du var nu... eller inte. MM jag var jätte rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Tror inte de, men han kanske gör de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Han gjorde jävligt fina tavlor och andra saker inom konst. Som uppskattades jävligt mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Tror nog att han e död. Men hans låt med nirvana "you know you're right" äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts