Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Själv lägger jag min röst på Slippy. EDIT: Helvete rent ut sagt, så klantar man till det själv. Kan någon snäll moderator lägga till BigBear (Förslag av BigBear)? EDIT2: Jahapp, då vart det klart. Arman vann sedan var det inget mer med det.. Fan vad kul? Redigerad 20 oktober, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Cortez...2Pac style Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Får väl bli Everest som jag nominerade också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Cortez.. Med tanke på att jag gjorde den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Vote: Okka Hur som helst så tycker jag inte att man borde ha fått nominera sig själv. leftbehind (Förslag av leftbehind) x_simpa_x (Förslag av x_simpa_x) Frenzy (Förslag av Frenzy) Arman (Förslag av Arman) alexzander (Förslag av alexzander) Patrik (Förslag av Patrik) VickeX (Förslag av VickeX) aKi (Förslag av aKi) Redigerad 19 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Vote:Cortez .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 EDIT: Helvete rent ut sagt, så klantar man till det själv. Kan någon snäll moderator lägga till BigBear (Förslag av BigBear)? Äh, behövs inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Vote: Okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Vote:Arman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 VOTE: Me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Vote: Arman... Han Äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Öh, jag fattar inte riktigt. Jag blev anmäld men är inte med? :'( Nåja, skribb är cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Öh, jag fattar inte riktigt. Jag blev anmäld men är inte med? :'( Nåja, skribb är cool! Ja, t'at lugnt, du blev anmäld till signatur-tävlingen Detta är avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Man får inte rösta på sig själv. Det är trökigt Tänker fortfarande... Editerar in min vote sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Öh, jag fattar inte riktigt. Jag blev anmäld men är inte med? :'( Nåja, skribb är cool! Ja men detta är Bobbo's ripp-off med avatarer...Förutom Cortez så skulle ha ha nominerat Azore...Hans Volvo ava är störtskön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Null vote.. den enda fina på forumet e min vet inte hur dom andras ser ut, tänker inte kolla upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Null vote.. den enda fina på forumet e min vet inte hur dom andras ser ut, tänker inte kolla upp W0rd, beundrar din stora mun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Av de listade, Armans men annars Aces. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts