KalleR Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jaså, det säger du. Men eftersom du är moderator borde du föregå med gott exempel så varenda jäkel här kan starta ett eget GTA-forum när dom har växt ifrån dethär. Nej det tänker jag inte göra. har gjort det tillräckligt. och det rör mig inte i röven ifall nån annan skulle vilja starta att eget gtaforum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vice... men kallers tycker ja oxo e snygg.. men vice e snyggast... resten tycker jag inte om Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Ikväll avslutas omröstningen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vice... men kallers tycker ja oxo e snygg.. men vice e snyggast... resten tycker jag inte om Thnx, Brodd! Skynda er att rösta på mig nu om jag ska vinna!!! En kram till alla som röstar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Thnx, Brodd! Skynda er att rösta på mig nu om jag ska vinna!!! En kram till alla som röstar. Jag skulle rösta på din, men så slog det slint och jag röstade på Fredrico's istället Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Fredricos är snyggast! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Skynda er att rösta på mig nu om jag ska vinna!!! En kram till alla som röstar. Ååå jag får en kram Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vote : Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vote : KalleR.. Allt utom Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vote : KalleR.. Allt utom Godfather Gay? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vote : KalleR.. Allt utom Godfather Nej nu blir jag riktigt ledsen... Vad står det? Jag har inte röstat ännu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Nej nu blir jag riktigt ledsen... Vad står det? Jag har inte röstat ännu Arvid (Av Godfather).............[ 3 ] [5.45%] Jacker (Av Panimala)............ [ 1 ] [1.82%] KalleR (Av Green_Goblin).......[ 6 ] [10.91%] Vice. (Av Bobbo_Viking)........ [ 5 ] [9.09%] Green_Goblin (Av Mr.Magic)...[ 3 ] [5.45%] Martin-123 (Av tommy killer)..[ 1 ] [1.82%] thotim (Av okka)...................[ 9 ] [16.36%] Fredrico (Av Cortez)..............[ 11 ] [20.00%] Arman (Av Fredrico)..............[ 5 ] [9.09%] Godfather (Av Visa & MoriX)...[ 10 ] [18.18%] Total Votes: 55 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Arvid (Av Godfather).............[ 3 ] [5.45%] Jacker (Av Panimala)............ [ 1 ] [1.82%] KalleR (Av Green_Goblin).......[ 6 ] [10.91%] Vice. (Av Bobbo_Viking)........ [ 5 ] [9.09%] Green_Goblin (Av Mr.Magic)...[ 3 ] [5.45%] Martin-123 (Av tommy killer)..[ 1 ] [1.82%] thotim (Av okka)...................[ 9 ] [16.36%] Fredrico (Av Cortez)..............[ 11 ] [20.00%] Arman (Av Fredrico)..............[ 5 ] [9.09%] Godfather (Av Visa & MoriX)...[ 10 ] [18.18%] Total Votes: 55 Ojdå...Ligger jag så bra till...Nu ska min syrra regga sig iaf säger hon... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dumle Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Ojdå...Ligger jag så bra till...Nu ska min syrra regga sig iaf säger hon... Det är jag...Röstade på någon som heter Vice. förresten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Syrran, Jag tror du nullade, Din röst registrerades inte... Aja Den här tråden är färdig nu...Nu nullar jag och ser vem som är vinnaren...Blir det oavgjort går båda två (tre?) vidare till finalen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Syrran, Jag tror du nullade, Din röst registrerades inte... Aja Den här tråden är färdig nu...Nu nullar jag och ser vem som är vinnaren...Blir det oavgjort går båda två (tre?) vidare till finalen När öppnas Omgång 2? BTW... Gudfaderns syrra. a.k.a Dumle. Vad gillar du. Dumle? Redigerad 20 oktober, 2005 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 När öppnas Omgång 2? BTW... Gudfaderns syrra. a.k.a Dumle? Vad gillar du. Dumle? Jag kan säga att hon är galen i Dumle... Kul att det gick bra för mig iaf...Ber en mod låsa pollen nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Jag kan säga att hon är galen i Dumle... Kul att det gick bra för mig iaf...Ber en mod låsa pollen nu Report? Eler PM? Stackars Jacker. Snygg och stilren. Men jag gillar Thomas the dancing alien so sorry EDIT: Dumle sign?: http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Dumle_sign.PNG Redigerad 20 oktober, 2005 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Wohooo jag fick 6! VÄNTA GUDFADERN! TÄVLINGEN SKA JU VARA TILL 21.00! Redigerad 20 oktober, 2005 av Green_Goblin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Wohooo jag fick 6! VÄNTA GUDFADERN! TÄVLINGEN SKA JU VARA TILL 21.00! Och när har jag sagt det? Kl 17:55 avslutades omröstningen Väntar bara på att mod låser... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts