Azore Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Lägger min röst på Fredrico. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Tack VickeX, nu vet man vem som är ens kompisar. Eller hur Azore?! Redigerad 19 oktober, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Tack VickeX, nu vet man vem som är ens kompisar. Eller hur Azore?! Haha. Vem röstade på Vice's signatur? VickeX, the one and only Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Green_Goblin. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Okej, Alla tackar Arvid nu... .din för fan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 .din för fan! Wub...Så gulligt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Min vote faller på Fredrico. det var ett bra tag sen man såg han! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Orättvist att mitt bidrag är min tramsiga vintersignatur som jag gjorde på en halvtimme. :'( jag röstade på mig själv Tog den en halvtimme??! me pwns u on ps jag gjorde denna på 10 min i skolan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Tog den en halvtimme??! me pwns u on ps jag gjorde denna på 10 min i skolan Hahaha, förvånar mig dock inte iochförsig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Hahaha, förvånar mig dock inte iochförsig Halsen blev cp men jag hadde brottom, vi skulle bara göra något snabbt som en skylt för öppet hus Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Halsen blev cp men jag hadde brottom, vi skulle bara göra något snabbt som en skylt för öppet hus Haha, vågade någon komma in? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Haha, vågade någon komma in? Vet ej, var inte där men det var för multi media så skulle vi visa att man kan redigera bilder osv fast jag var den enda i 1:an som kunde ps Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vet ej, var inte där men det var för multi media så skulle vi visa att man kan redigera bilder osv fast jag var den enda i 1:an som kunde ps Jaså, okej Vet du vad de tyckte om skapelsen då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Tog den en halvtimme??! me pwns u on ps jag gjorde denna på 10 min i skolan http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1129036369.jpg Haha den är ju skitsimpel att göra Redigerad 20 oktober, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Haha den är ju skitsimpel att göra Jojomen, den gör jag högst på en sisådär 5 minuter. Denhär däremot gjorde jag på mindre än.. Och så vidare, och så vidare Redigerad 20 oktober, 2005 av Bobbo Viking Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jojomen, den gör jag högst på en sisådär 5 minuter. Denhär däremot gjorde jag på mindre än.. Och så vidare, och så vidare Nej inte riktigt, skulle säkert ta en 15-20 min innan jag var nöjd med den, för skulle ej vara nöjd med den som hans resultat är, hade skämmts för att visa upp den för nån Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Nej inte riktigt, skulle säkert ta en 15-20 min innan jag var nöjd med den, för skulle ej vara nöjd med den som hans resultat är, hade skämmts för att visa upp den för nån Nu är du väl lite hård mot stackars GRIM? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Nu är du väl lite hård mot stackars GRIM? Jag tänker inte sitta och vara trevlig mot folk som inte är trevliga mot mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Nu är du väl lite hård mot stackars GRIM? Han e bara allmänt Dolf lundgreen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Jag tänker inte sitta och vara trevlig mot folk som inte är trevliga mot mig Jaså, det säger du. Men eftersom du är moderator borde du föregå med gott exempel så varenda jäkel här kan starta ett eget GTA-forum när dom har växt ifrån dethär. Så mitt förslag är, fortsätt gå med gamla kläder till contatiners med svältande människor på, så blir nog GRIM snäll och glad och ni slipper att dricka cider på julafton. Detta var en sjuk moral kryddat med lite dumhet från mig själv och bör inte tas på för stort allvar, tack för mig, fortsätt gå till kassorna. Redigerad 20 oktober, 2005 av Bobbo Viking Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts