Mr_Dufus Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Ursäkta all min dumhet, men många pratar om olika fusk här och att dom klarat 100% med/utan fusk. VA F*N menar ni. `Är det fusk att använda en karta för att tex hitta alla hästskor eller menas fusk att få alla vapen mm. Kan ni hjälpa mig mä detta. fick 100% idag... är stolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Vad som är fusk får var och en bestämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Yes. så jag gjorde allt utan fusk eftersom jag bara använde kartor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Yes. så jag gjorde allt utan fusk eftersom jag bara använde kartor Min förklaring på fusk är: Sådant du skriver in, med hjälp av knappar på tangentbordet eller speldosan, allt som omfattar att "skriva" in olika stuff är enligt mig fusk. sedan får som Cortez sa, var och en ha sin egen vision. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 När man pratar om 100% är det "koder" man menar. Annars när man pratar om fusk, tycker iaf jag, att det är de flesta hjälpmedel man kan ta till från internet för att klara olika saker. :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 När man pratar om 100% är det "koder" man menar. Annars när man pratar om fusk, tycker iaf jag, att det är de flesta hjälpmedel man kan ta till från internet för att klara olika saker. :0 Jo, tack, koder är nog ett mer passande ord på min syn av "fusk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 I så fall e min åsikt att man skall ge fan i fusk under storyn... hur kul e det att köpa ett spel som man slipper spela för att klara. om man därimot kör en sparning och sedan har kul mä massa fusk är helt ok.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 om man därimot kör en sparning och sedan har kul mä massa fusk är helt ok.... Jag tycker även att det är helt OK att börja köra med fusk/koder efter man avklarat 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Yes, men visst ska men skita i det under storyns gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Yes, men visst ska men skita i det under storyns gång Enligt mig förstör fusk/koder spelet åtminstone innan storyns slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Enligt mig förstör fusk/koder spelet åtminstone innan storyns slut. Sååå mycket wo rd på dig Asår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Om du sitter med ett svårt prov, och sedan tar du fram facit. Jag ser det som fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Om du sitter med ett svårt prov, och sedan tar du fram facit. Jag ser det som fusk Samma här !!! Eller om man får texten mission fail en gång så går man in på typ Cheatplanet o letar odölighets fusk det är lägre än Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag tycker bara om man fuskar på uppdrag så är det förjävligt! Om man lägger in hydra fusket när man ska åka någonstans så är det skitsamma för mig (inte för att jag gör det men ja ni fattar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag tycker bara om man fuskar på uppdrag så är det förjävligt! Om man lägger in hydra fusket när man ska åka någonstans så är det skitsamma för mig (inte för att jag gör det men ja ni fattar) Fuskar bara i nödfall eller när ja är piss off på nåt mission. T.ex Vertical Bird mitt absloluta "favorituppdrag" inte När ja äntligen hade sprängt alla båtar och shit så börjar planet brinna YES vad glad ja blir!!! Då slog ja in reparationsfusk. Men annars fuskar ja inte vapen och sånt. Det förstör spelupplevelsen. Fast det kan va kul men nån trainer och sätta på odödlighet och sånt och leka Terminator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Fast det kan va kul men nån trainer och sätta på odödlighet och sånt och leka Terminator. Pizza dox ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts