ninja Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 ja, vilken är roligast jag tycker free ride efter som jag inte har free ride extreme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Jag har inte spelat Mafia än, vad är skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 (redigerad) Jag har inte spelat Mafia än, vad är skillnaden? Free Ride extreme öppnas efter man klarat spelet. Där finns det 20 extra uppdrag som är lite sjuka. 1 av dem är att man ska rädda en kvinna som håller på att bli uppäten av ett sjöodjur. I ett annat uppdrag ska man ta sig över en bro som blir bombad av ett luftskepp. Det finns också en del hopp bla ett hopp från downtown över till central island. För varje uppdrag man klarar får man en special bil som tex en armerad bil helt i stål och en snabb taxi från 50-talet. Redigerad 20 januari, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts