Kane Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Har någon här en mellanöstern uppsats? Jag skulle behöva en sådan nu. Har ett jobbigt arbete och skulle gärna ha med några meningar färdiga och sedan kan jag fylla i mellanrummen själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Google Eller Susning vet säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Har du kollat på Mvgplus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Om din lärare sett vad du skrivit tidigare så vet hon om ditt ordförråd så hon kommer nog börja undra om det står ord som hon aldrig sett dig skriva förut. Och man kommer inte långt här i livet genom att säga "Jag orkar inte". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Om din lärare sett vad du skrivit tidigare så vet hon om ditt ordförråd så hon kommer nog börja undra om det står ord som hon aldrig sett dig skriva förut. Och man kommer inte långt här i livet genom att säga "Jag orkar inte". Ja, så var det en gång, jag satt hemma hos en kompis och så sa våran klasskamrat på msn att vi skulle skriva ut ett skolprojekt ( hur stavas det ?) åt honom, då såg vi en massa ord som vi själva aldrig hört förut, och vi har ungefär ett 500ords större ordföråd än han har, då skrattade vi . Men jag kan kopiera från de flesta sidor, för min lärare tycker att jag använder ett vuxet språk när jag skriver ( bara skolan inte fritiden), men jag gör aldrig det, mycket roligare och få bra betyg med ett egetgjort arbete än ett kopierat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Har någon här en mellanöstern uppsats? Jag skulle behöva en sådan nu. Har ett jobbigt arbete och skulle gärna ha med några meningar färdiga och sedan kan jag fylla i mellanrummen själv. Lär dig att saker är jobbiga. Och, att det är bra att börja med en uppsats när man får den (Har iofs själv lärt mig det för en vecka sen) Get to work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Har någon här en mellanöstern uppsats? Jag skulle behöva en sådan nu. Har ett jobbigt arbete och skulle gärna ha med några meningar färdiga och sedan kan jag fylla i mellanrummen själv. FUSKARE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts