Funnylin Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Linnet: Okej då blir det väl Spanky i fortsättningen. Om du kallar mig Spankys Little Victim. Det var lite långt, hur låter "Offret" i dina öron? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Där har vi grejer... Alla kallar GTApimpfoolife för offret hedanefter.... Och Funny kan vi kalla för vad vi vill.... Eller hur Zlatan Edit: Usch vad jag inte tycker om fotboll för övrigt Redigerad 4 november, 2005 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Och Funny kan vi kalla för vad vi vill.... Eller hur Zlatan:P Off course. // Kejsar Ming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det var lite långt, hur låter "Offret" i dina öron? Ja offret stämmer in lite sådär på mig så varför inte. Packe vad ska man kalla dig för då? Hmm... Nej packe är sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ja offret stämmer in lite sådär på mig så varför inte. Packe vad ska man kalla dig för då? Hmm... Nej packe är sött. Yes it is... Sweet as SUGAR baby... Man kan kalla mig för Friberg också... Men det är absolut inte nödvändigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Yes it is... Sweet as SUGAR baby... Man kan kalla mig för Friberg också... Men det är absolut inte nödvändigt Gillar inte Friberg.. hmm... Hej Frida, Där satt den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Gillar inte Friberg.. hmm... Hej Frida, Där satt den! *Alla som känner mig säger: Aj då* Nämn inte namnet Frida på något sätt... Jag hatar alla som heter Frida och kommer att ta över Sverige bara för att utrota alla dessa människor som har detta fruktansvärda namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IamDavej Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Redigerad 5 november, 2005 av IamDavej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Varför står det: (Av VickeX) på min min signature....? JAg ritade bilden han ändrade bara storleken på bilden till hälften och la till en 1px ram Det ska stå: Av Foo och VickeX isåfall Redigerad 5 november, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Varför står det: (Av VickeX) på min min signature....? han ändrade bara storleken på bilden till hälften och la till en 1px ram Det ska stå: Av Foo och VickeX isåfall Det kanske var VickeX som nominerade dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det kanske var VickeX som nominerade dig. Aha.... men var det inte han som ändrade bilden då? nu är jag förvirrad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Aha.... men var det inte han som ändrade bilden då? nu är jag förvirrad... Det var VickeX som sa så här "jag vill att Foo's signatur ska vara med i tävlingen" och därmed blev du nominerad i tävlingen, att det står VickeX inom parentes i ditt namn betyder att det var VickeX som nominerade dig till tävlingen och ingen annan anledning. Tror föresten inte ens att gudfadern visste om att VickeX gjort din signatur när han lade upp dig på förstasidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det var VickeX som sa så här "jag vill att Foo's signatur ska vara med i tävlingen" och därmed blev du nominerad i tävlingen, att det står VickeX inom parentes i ditt namn betyder att det var VickeX som nominerade dig till tävlingen och ingen annan anledning. Tror föresten inte ens att gudfadern visste om att VickeX gjort din signatur när han lade upp dig på förstasidan. Aha.... nää jag vet inte vem det var som gjorde om den ens trodde att det var det det bydde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts