eXotic Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Ja som sagt, vill ha en sida eller program som man kan skriva in en text på svenska så översätts den till engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Ja som sagt, vill ha en sida eller program som man kan skriva in en text på svenska så översätts den till engelska. Googel googel googel... Tänk vad man hittar om man söker: Svensk Ordbok VOLIA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Googel googel googel... Tänk vad man hittar om man söker: Svensk Ordbok VOLIA! The Name Is Google... http://www.superstart.se Mycket lättare, Skriv bara in ordet i fälten dära och översätt från SV- ENG eller ENG - SV Edit: Det är namnet jag syftar på för puckona som inte fattar det Redigerad 19 oktober, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Han menar hela meningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Han menar hela meningar You name it, inte ett ord i taget, då kan det bli fel i sammanhangen endå, jag vill ha så man kan skriva in hela meningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jaha... finns ju sånna "pennor" för 2000 kr Btw Godfather, skrev googel avsikligt, rimmar bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Program som översätter hela meningar fungerar oftast dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Program som översätter hela meningar fungerar oftast dåligt.. Jag har ett xbox program som kan översätta från engelska - spanska engelska - tyska engelska - franska engelska - portugiiska och tvärtom och fungerar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 You name it, inte ett ord i taget, då kan det bli fel i sammanhangen endå, jag vill ha så man kan skriva in hela meningar. Sammanhangen blir antagligen fel ändå eftersom översättningsprogram i princip bara letar upp det specifika ordet och översätter det. Lär dig engelska istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Lägg upp texten här så översätter nån av oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Sammanhangen blir antagligen fel ändå eftersom översättningsprogram i princip bara letar upp det specifika ordet och översätter det. Lär dig engelska istället! Jo tack jag kan engelska men eftersom det är ord från den svenska texten som jag inte är säker på översättningen till engelska skulle det var abra. Gudfadern : Njae jag tog en ordbok och hjälp av mamma och pappa för att böja orden rätt så det är redan klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts