rabarben Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Okej när jag gör som det ståri readmen (lägger filerna i gtasan mappen) Sen när jag ska starta kommer det upp någonting om att jag inte har directX 9.0 eller nåt! När jag tar bort det igen så funkar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Tror detta tillhör Modding. Förresten har tyvärr inget svar på din fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Det ska vara så att speedometern inte funkar om man har ett crack till SA. Om vi pratar om samma speedometer...vilket vi antagligen gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Det ska vara så att speedometern inte funkar om man har ett crack till SA. Om vi pratar om samma speedometer...vilket vi antagligen gör. Jag har laddat ner min från www.gtagarage.com . Men det är väldigt konstigt! Har testat båda versionerna. Vad är det för crack du snackar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag har laddat ner min från www.gtagarage.com . Men det är väldigt konstigt! Har testat båda versionerna. Vad är det för crack du snackar om? Om du inte vet vad ett crack är så har du det nog det inte. Och då vet jag inte felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Jo jag vet var det är men vilket jefflars crack snackar du om? Ett warez San andreas eller? EDIT: Jag har inget Warez SA Redigerad 19 oktober, 2005 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Skicka vart man kan ladda ner den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts