Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Har klarat storyn nu! Grattis till mig! "Åh, vilket lyckat party. Buffé!" Gratulerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Kan man verkligen gå in i så många hus/lägenheter/afärer och dylikt som de säger att man kan gå in i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Kan man verkligen gå in i så många hus/lägenheter/afärer och dylikt som de säger att man kan gå in i? Ja det kan man, fast mycket ser likadant ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Njaa.. Alla byggnader kan man inte gå in i..knappt 70% av dom kan man gå in i.. dom man kan gå in i e bara affärer som ser likadana ut.. ända sättet att komma in i t.ex. lagerlokaler,lägenheter ect. går endast genom "Street crime-uppdrag" jag har haft spelet i ca en månad nu, och e faktiskt helnöjd med det men jag tycker att dom skulle gjort kör-känslan bättre och att storyn va längre!! Btw. jag undrar ifall nån kan säga var man kan hitta Solglasögon och sånt??? jag har redan massa kläder, men hittar ingen affär med det.. om ni inte kan förklara var det finns så säg iallafall namnet på affären och vilket distrikt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ok, det låter ändå skit kul! Men kan man verkligen åka tunnelbana och taxi? Tunnelbana låter mera troligt, men taxi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ok, det låter ändå skit kul! Men kan man verkligen åka tunnelbana och taxi? Tunnelbana låter mera troligt, men taxi? Ja det kan man, man hoppar in i en taxi också kommer kartan upp och man väljer vart man ska åka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Ok, det låter ändå skit kul! Men kan man verkligen åka tunnelbana och taxi? Tunnelbana låter mera troligt, men taxi? Taxi - när du går in I taxin pluppar kartan över New York upp. Klicka nånstans på den så laddar spelet ett tag och Marcus kliver automatiskt ur taxin. Tunnelbana: Samma sak där. När du går in I tåget laddar det ett tag till stationen du valt ut som destenation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Kan nån svara på min fråga??? var hittar man solglasögon?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Kan nån svara på min fråga??? var hittar man solglasögon?? Det finns inte, om jag minns rätt. Bara byta till olika klädteman och frisyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Fan vad kul! Men betyder det att man inte kan "Hijacka" en taxi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Några till frågor kommer här: Finns Frihetsgudinnan i TC:NYC och kan man åka ut till den? Och kan man gå upp på hustaken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 (redigerad) Några till frågor kommer här: Finns Frihetsgudinnan i TC:NYC och kan man åka ut till den? Och kan man gå upp på hustaken? 1. Ja 2. Nej 3. Nej, förutom i vissa uppdrag där man kommer upp där. Redigerad 15 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Fan vad kul! Men betyder det att man inte kan "Hijacka" en taxi? Jo det kan man, bara att flasha brickan så stiger dom ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Joo, det finns solglasögon!!! min kompis har det men han glömde var han hitta dom ?!.. och sen på bilden på baksidan så står marcus med ett par på sig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jo det kan man, bara att flasha brickan så stiger dom ur. Fan vad skönt. Det skulle man ha kunnat göra i LA också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Man behöver inte visa brickan. Man kan bara tvinga ut föraren och ta bilen om man så önskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Man behöver inte visa brickan. Man kan bara tvinga ut föraren och ta bilen om man så önskar. Näää, det går inte om det e en taxi bil!!! det går bara med dom vanliga bilarna.. för om du trycker på L2 när du ska in i en taxi så sätter sig reed i baksätet!!! E DET INGEN SOM VET NÅT OM SOL GLASÖGON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Näää, det går inte om det e en taxi bil!!! det går bara med dom vanliga bilarna.. för om du trycker på L2 när du ska in i en taxi så sätter sig reed i baksätet!!! E DET INGEN SOM VET NÅT OM SOL GLASÖGON Jaha, okej. Förlåt Nej, det finns inga solglasögon såvida du inte får dem när du köper ett klädtema. Jag har aldrig sett till några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Någon som har en sida som visar alla kläder som finns i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Någon som har en sida som visar alla kläder som finns i spelet? Inte visar. Men namnen på alla klädesplagg och var de finns går att hitta på GameFaqs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts