Cyper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Jag har också köpt detta spel nu Jag tycker det är konstigt att det bara fick 4.6 av Gamespot. Av mig får det 8/10 Grafiken är faktiskt väldigt imponerande med tanke på allt annat som finns Det enda jag tycker är att ibland känns det som det laggar alltså allt blir slött Det är lite jobbigt Hur kan man lägga vapen i bagageluckan Cyprez? Köp dom på polishuset eller någon vapenbutik i sta'n. När du köpt vapnet är det bara att fara till polistationen och ta hissen ner till garaget och gå fram till luckan där och ta en bil. Gå bakom bilen och öppna bakluckan på L2 (tror jag det var) sedan får du se.. Har ett problem, dock. När jag ska ta vapnet så trycker jag på fyrkant, sedan X. Men han tar inte ut vapnet! Hur gör man?! :'( Btw, det finns ett TOMMYGUN! Edit: En sak som jag störde mig lite på.. Man ska jaga en kille nere i kloakerna där det är klätter vägar och linbanor. Jaja, enda dåliga updraget som jag märkt hittils. Har skaffat en svart skinnrock och en grå regnrock. Min stil. Sen har jag köpt en ny fighting stil, Taek Wondo! Så jävla tjufft, man känner igen sparkarna.. Redigerad 27 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) En fråga; hur sjutton lär man sig nya "fighttekniker"? Jag har hittills lärt mig Wu Shu, men trots att jag är 1st Grade Detective så finns det inga fler att lära sig. Har det måhända att göra med att jag inte klarat ett enda storyuppdrag? Satana, det är inte ofta jag hypar över ett spel, men det här var riktigt bra. Heho. Cyprez: Du måste trycka på högerpilen på din kontroll när du har tagit upp vapnet. Redigerad 27 november, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 En fråga; hur sjutton lär man sig nya "fighttekniker"? Jag har hittills lärt mig Wu Shu, men trots att jag är 1st Grade Detective så finns det inga fler att lära sig. Har det måhända att göra med att jag inte klarat ett enda storyuppdrag? Satana, det är inte ofta jag hypar över ett spel, men det här var riktigt bra. Heho. Cyprez: Du måste trycka på högerpilen på din kontroll när du har tagit upp vapnet. För tusan! Ju mer du håller på desto mer vill jag ha spelet! I Street of L.A. så introducerades olika "fightingslokaler" under storyns gång. Må hända att det är så även i detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag undrar också hur man lär sig nya Fighting tekniker, jag är på det andra uppdraget man får av polisen dvs när det blir ett intro där den där pärmen öppnas. Det finns massa Dojo affärer här och där men ALLTID! när jag är där så är dom stängda En cool sak jag märkte precis är att man kan andvända miljön runt om sig för att döda fienderna. Jag slängde precis in en fiende i en frys så han frös till is och Marckus sa Cool the fuck out! Detta spel är väldigt coolt men jag förstår fortfarande inte varför det bara fick 4.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) En fråga; hur sjutton lär man sig nya "fighttekniker"? Jag har hittills lärt mig Wu Shu, men trots att jag är 1st Grade Detective så finns det inga fler att lära sig. Har det måhända att göra med att jag inte klarat ett enda storyuppdrag? Satana, det är inte ofta jag hypar över ett spel, men det här var riktigt bra. Heho. Cyprez: Du måste trycka på högerpilen på din kontroll när du har tagit upp vapnet. Tackar. Ska pröva det. Ja.. Man far till Fighting lokalerna, dom är markerade på kartan. Sedan ställer man sig vid biträdet vid kassan och köper en. Man kanske måste klara visst mycket. Är på det sista ''fallet'' i storyn nu har nyss börjat på det. Hoppas den inte tar slut, I såfall var det kort. Taek Wondo är så jävla ballt. lulle; Just det, Dojo affärerna. Och dom ska vara markerad på kartan. Tror det måste vara dag då man ska gå in ditt. Men är inte säker. Edit: Nån som har prövat Tommygun;et? Redigerad 27 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag har varit där i alla väder, dag och natt men det har alltid varit stängt förutom en gång men då kunde jag bara köpa sådana knivar och att man kan andvända 2 vapen samtidigt. På tal om väder har ni märkt att det snöar ibland, lite trist att det inte lägger sig bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Jag har varit där i alla väder, dag och natt men det har alltid varit stängt förutom en gång men då kunde jag bara köpa sådana knivar och att man kan andvända 2 vapen samtidigt. På tal om väder har ni märkt att det snöar ibland, lite trist att det inte lägger sig bara Då kanske du inte har klarat tillräckligt långt. Jag har rank 4. Ja, verkligen, skulle vara kul om snön la sig. Jag hoppade i vattnet idag... Vattnet är mycket finare nu. Sen märkte jag en sak angående vattnet. När jag hoppade I dog jag inte, nej, jag simmade 6-7 simtag sedan dog jag. Synd att man inte kunde simma längre. Det är så jävla kung. När man går nere i hamn kvarteren hör man båt tutor och massa andra hamn-ljud. Ibland är det dimmigt nära nere vid hamnen, det är sånna värkliga ljud och känsla att man nästan fryser då man går nere vid hamnen I det kalla New York vädret. Och när man går ute och det snöar och man går in på en matresturang. Kunde inte låta bli att Lägga upp en bild på min karaktär. Ni som inte har spelet, låt er inte luras av min dåliga kamera. (Den blev extremt dålig. Kanske lägger upp en bättre sen.) Edit för hundrade gången: Nån som vet NÄR man kan börja modda bilar? Ska man köra race eller? Redigerad 27 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ok nu har jag också Taek wondo, Cyprez våra karaktärer ser EXAKT likadana ut Du kan modda bilar när du vill, du köper en ny bil i polis garaget åker till en skiffnyckel på minimapen och moddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Och alla kartor som folk lagt upp.. borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Och alla kartor som folk lagt upp.. borta. :'( "Åh, vilket lyckat party. Buffé!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag är på ett uppdrag då man blir jagad av massa goths i motorcyklar och bilar, det är fan omöjligt. Hur ska man göra? Något speciellt ställe som gör dom sprängs fortare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Jag klarde det uppdraget PRECIS!!! Bara skjut satan! Använd vänstra spaken. Så fort en har börjat brinna rör den höger eller vänster till nästa bil. Slösa inte med tid genom att skjuta till de sprängs. De stannar när det börjar ryka om bilen. Redigerad 8 januari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag klarde det uppdraget PRECIS!!! Bara skjut satan! Använd vänstra spaken. Så fort en har börjat brinna rör den höger eller vänster till nästa bil. Slösa inte med tid genom att skjuta till de sprängs. De stannar när det börjar ryka om bilen. Ett bra tips é att skjuta på de som ligger framför än innan man tar sig an de som ligger bakom. Har just varvat spelet för andra gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Spelade för några dar sen och då gick jag in en pub I Soho. Jävligt bra musik I puberna fast på tok för lite. TVÅ jävla låtar. Örorna går sönder av att höra samma hela tiden. Redigerad 8 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Kan man inte stänga av musiken i bilen på något sätt? Har kollat i options men hittar det inte. Bara så störig musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Kan man inte stänga av musiken i bilen på något sätt? Har kollat i options men hittar det inte. Bara så störig musik... Finns att ställa in I Options hur hög musik,stadsljud m.m. man vill ha och andra ljudeffekter. Vet dock inte hur fan man stänger av den där satans polisradion. Sjukt jobbigt. Gick att stänga av I L.A så det bör gå här. Redigerad 8 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Kan man inte stänga av musiken i bilen på något sätt? Har kollat i options men hittar det inte. Bara så störig musik... Nej, har också försökt med det. =/ Det é bara till å försöka stå ut. Cyprez: Polisradion tycker jag att de lyckats bra med, skönt att höra ljudet av en snut som säger att det finns en misstänkt tjuv i området. Förstår dock inte en sak, ibland efterlyser de folk på radion och säger att man ska hålla ögonen öppna samt att man ska ta sej till ställen så fort som möjligt och att förstärkning é på väg, är'e bara en kul detalj eller går det utnyttja det? Redigerad 8 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nej, har också försökt med det. =/ Det é bara till å försöka stå ut. Cyprez: Polisradion tycker jag att de lyckats bra med, skönt att höra ljudet av en snut som säger att det finns en misstänkt tjuv i området. Förstår dock inte en sak, ibland efterlyser de folk på radion och säger att man ska hålla ögonen öppna samt att man ska ta sej till ställen så fort som möjligt och att förstärkning é på väg, är'e bara en kul detalj eller går det utnyttja det? Men det är jobbigt om man lyssnar på musik och sen stör polisradion. Vet inte om det andra bara en är detalj eller om det går att göra nåt med. ibland efterlyser de folk på radion och säger att man ska hålla ögonen öppna samt att man ska ta sej till ställen så fort som möjligt och att förstärkning é på väg, är'e bara en kul detalj eller går det utnyttja det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Tycker dock att spelet é löjligt på vissa punkter. Bland annat att fotgängarna och huvudpersonen så väl som läcker svordomar hela ti'n. Ett löjligt inslag i ett annars bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Har klarat storyn nu! Grattis till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts