Jump to content

True Crime: New York City

Bobbo Viking
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 191
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Köpte det idag, faktiskt. Hade vägarna förbi Tevespelsbörsen, och det ena ledde till det andra.

Klart ett av årets bästa spel. Väldigt kul, faktiskt.

Har ochså köpt det idag. Tyvärr kan jag inte dömma något än, ska spela mer och då jag inte är så trött. Allt är bara jobbigt just nu. :P

Men det värkar ok. Undrar när man kan modda bilarna.

Sen är det nån som vet vad och kanske var klädaffären är där man kan köpa en lång rock?

Ante_freeman; Du kan inte jämföra SanAn med True Crime-spelen. :P

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

4.6 är för lågt, faktiskt. I spelet kan man gå in i nästan varenda byggnad man ser, och gatorna är mycket mer "levande" än till exempel GTA: San Andreas gator. Sanningen att säga är "free-roamandet" så bra gjort, att jag inte ens tagit mig an första uppdraget än.

En klar åtta, i alla fall. Det är inte ofta jag betalar för spel, men det här var värt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

4.6 är för lågt, faktiskt. I spelet kan man gå in i nästan varenda byggnad man ser, och gatorna är mycket mer "levande" än till exempel GTA: San Andreas gator. Sanningen att säga är "free-roamandet" så bra gjort, att jag inte ens tagit mig an första uppdraget än.

En klar åtta, i alla fall. Det är inte ofta jag betalar för spel, men det här var värt det.

Jag blev lite chockerad av det låga betyget. Finns somsagt mycket byggnader att gå in I, tvätterier,barer,klubbar,strippklubbar,klädaffärer,polishus,affärer m.m.

Märkte även en mycket grym grej. Går man In i en affär kan man råna den!:P

Man tar tag I han som står bakom kassan och slår han och vapen hotar han, dvs pressar han jävligt tillslut ger han pengarna!

Sen när jag kan modda bilar blir spännande. Klart bättre bilfysik, vet inte om det är så på fler bilar, men på en bil hör man turbon! ^_^

Ska spela mer i morgon. :P

Edit: Visst ska man kunna ha en långrock? Skulle vilja veta vart alla affärer är. Och sedan, kan man inte välja villka uppdrag man ska köra? eller det kanske kommer sen. Tänkte på vädret.

Edit igen: Finns ingen karta med I spelförpackningen. Dåligt som tusan. Får väll söka på nån bild på Google och se och jag hittar. :)

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoho... en sak som dock är jävligt fjantig med spelet är att alla tycks ha ett behov av att säga "fuck" så ofta det går...

"What the fuck?!"

"Fucking cop!"

"Fuck you!"

"Ah, fuck off!"

"Motherfucker!"

"Motherfucker!"

"Motherfucker!"

Och så vidare... det låter ju bara löjligt, i längden.

Precis. Det var ännu värre I L.A. Sen så kom Nick med löjliga kommentarer (som Activision tror är tuffa). Reed säger nästan aldrig ett skit för mig. Sen har jag hittat en lång regn rock nu. Har även märkt att spelet är mycket våldsamare och blodigare.

Synd att lik spawnas bort så fort bara, sen skulle rd fysik vara kul!

Ochså bra att det inte kommer en grön blixt då man slår eller sparkar nån. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag läste det in en tidning. Men är det som ettan att men kan leka om man vill i storyn o (kanske bara finns story mode?) typ klara brott osv ???

Japp. Man kan leka runt. Du kan även ha vapen I bagageluckan på din bil. Sedan kan du nästan gå in I var enda byggnad I spelet.

Jag läste det in en tidning. Men är det som ettan att men kan leka om man vill i storyn o (kanske bara finns story mode?) typ klara brott osv ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också köpt detta spel nu ;)

Jag tycker det är konstigt att det bara fick 4.6 av Gamespot. Av mig får det 8/10

Grafiken är faktiskt väldigt imponerande med tanke på allt annat som finns

Det enda jag tycker är att ibland känns det som det laggar alltså allt blir slött :) Det är lite jobbigt

Hur kan man lägga vapen i bagageluckan Cyprez? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var inte så inne på det här spelet förut men nu när det fått bra betyg av ingen mindre än Le Crice så lutar det ju starkt mot ett köp.

Le Crice, not even God can judge you.

Hoho... sannerligen, sannerligen. Det här spelet är ett givet köp om man gillar free-roamspel med hög kvalitet, svarta snutar som liknar Shaft och svär stup i kvarten, och New York-bor som... svär stup i kvarten.

Aja, poängen är att jag ägt spelet sedan i fredags, och lyckats hålla spelglädjen uppe utan att ens ha kört ett enda "Story"-uppdrag. Att jag knappt kommit utanför dörren alls är en annan femma, men det löser vi imorgon.

Köp detta, det aeger!111!11

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoho... sannerligen, sannerligen. Det här spelet är ett givet köp om man gillar free-roamspel med hög kvalitet, svarta snutar som liknar Shaft och svär stup i kvarten, och New York-bor som... svär stup i kvarten.

Aja, poängen är att jag ägt spelet sedan i fredags, och lyckats hålla spelglädjen uppe utan att ens ha kört ett enda "Story"-uppdrag. Att jag knappt kommit utanför dörren alls är en annan femma, men det löser vi imorgon.

Köp detta, det aeger!111!11

Free-roamspel, check!

Svart snutar som liknar Shaft och svär stup i kvarten, MTF check!

New York-bor som svär stup i kvarten, OMG h4xx0r check!

Köper väl detta, önskar mig annat i julklapp.

Ladidadida...fan, tappade takten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor