Mahalo Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Hmm.. Ja. Men du får väll vänta och se vad som skrivs om det på Fredag, och dom senaste månaderna. Du är tuff! Samma gamla skröna igen. Förhoppningarna skrider över ramarna av anständigt tänkande. Jo visst det kommer säkerligen vara bättre än sin föregångare. Men det är väl inte en speciellt stor bedrift heller. Streets of LA var riktigt jävla värdelöst. I början så verkade lovande trots den okarismatiska kines-snuten. Även den dåliga grafiken kunde man bortse. Men när demoner, zombies och drakarna kom in i bilden då visste jag att något inte stod rätt till. Och att jag var tvungen att göra mig av med skiten. "New York City" kommer inte att leva upp till era förväntningar, åtminstone inte ifall det är samma team som står bakom det här spelet som föregångaren. Det kommer vara bättre än "Streets of LA" men ni kommer tröttna snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Nån som hittat nån recension? Det här är ute i USA nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Nån som hittat nån recension? Det här är ute i USA nu. Nej. Eller jag har I allafall inte hittat nån, vill inte påstå att jag sökt men. Edit: Mahalo, lika knäppt att ha höga förhoppningar om det som dåliga. Det är bara att vänta och se. Själv tänker jag klara spelet på nio dar. Om det är dåligt lämnar jag tillbaks det. Håller med.. I L.A förstörde zombiez och ''röda flygande eldklotä'' hela jävla spelet. Körde man upp på en trapp I det kunde bilen flyga 70-80-90 meter, ibland laggade spelet ihop p.g.a det. Redigerad 21 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Edit: Mahalo, lika knäppt att ha höga förhoppningar om det som dåliga. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Nej. Ja, jag vet. Jag trodde jätte mycket om L.A när spelat det I 30 och bara kört runt tröttnade jag. Uppdragen var rolig tills dom där zombisarna kom. Men man kan inte veta hur N.Y blir. Hoppas dock inte för mycket, och är beredd att det kanske suger kükk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Här finns IGN's recension av spelet: http://ps2.ign.com/articles/667/667497p1.html Längtar. På fredag smäller det.. EDIT: En häftig detalj jag fått reda på nyss är att de "vanliga" poliserna som patrullerar gatorna kan hjälpa dig om du säger åt dem eller visar brickan för dom. De kan också hjälpa till vid husrannsakningar m.m. Men om du istället försöket stoppa en brottsling eller skjuter helt vilt utan att visa brickan för de andra poliserna kan de ta dig för en brottsling och försöka arrestera dig, (du kan släppa dina vapen och låta dig arresteras) men om du gör motstånd kan du antingen få smaka på battongen eller bli skjuten. En annan kul sak är om du springer fram till en bil och visar brickan kommer föraren att gå ut och fråga vad som står på. Då kan du söka igenom hans bagage, ge honom böter eller arrestera honom. Om du ger någon böter, misshandlar eller arresterar någon utan anledning dras dina "good cop"-poäng bort. När du löser brott och liknande får du en check du kan lösa in på någon av polisstationerna och få pengar. Kan det mesta om spelet och orkar inte skriva upp allt men ni är välkomna att fråga! Tack för mig. Redigerad 22 november, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Nån som vet om/var det finns ingamefilmer förutom alla på IGN och Gamespot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 At the music store you can by more songs to listen to while your driving. Basically, its just the rest of the soundtrack. Står på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Å fyfan asså.... Hyrde TC:SoLA idag....och jag minns det inte såhär dåligt. jag hyrde det förut men då tyckte jag de va ok. så nu hyrde jag det igen efter nåra år å tänkte att det skulle vara ett bra tidsfördriv, gud så fel jag hade. Det är omöjligt att ens försöka köra bilarna, fyfan va dålig bilfysik de ä! och gud va stelt upplägg, och vilka tråkiga uppdrag å fyfan... *spyr* Hoppas verkligen på TC : NYC ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Står på forumet. Jajemen, det har även kommit ett fusk som aktiverar alla soundtracken i spelet på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Vad är det jag ser? Är man itne Nick som spelare längre? Det var ju för sjutton han som gjorde spelet spelbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Vad är det jag ser? Är man itne Nick som spelare längre? Det var ju för sjutton han som gjorde spelet spelbart. Skämtar du? haha, Nick sög juh! Han bara spyr klyschiga ''jag ä bad-boy-polis och ä hård som sten'' kommentarer hela tiden, man vill ju bara stoppa in nått i käften på han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Skämtar du? haha, Nick sög juh! Han bara spyr klyschiga ''jag ä bad-boy-polis och ä hård som sten'' kommentarer hela tiden, man vill ju bara stoppa in nått i käften på han. Typ: Run forset run men det var han som gjorde spelet bra med sina ibland lite väl kaxiga (eller klyschiga) kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Typ: Run forset run men det var han som gjorde spelet bra med sina ibland lite väl kaxiga (eller klyschiga) kommentarer Skrek han inte '' Run Forest, run!'' Forest Gump. Längtar I allafall tills på Fredag som fan. Dock tror jag det inte kommer finnas den dagen I spelaffären, brukar alltid vara så att det är försenat eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Hehe som "Lets hit the road Jack... öhm Nick" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Vafan, i Streets of LA var det cp. Helt plötsligt var man i ett kloaksystem, sen skulle man bekämpa massa demoner, eller eldkvinnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 (redigerad) Vafan, i Streets of LA var det cp. Helt plötsligt var man i ett kloaksystem, sen skulle man bekämpa massa demoner, eller eldkvinnor. Helt rätt. Sen skulle man skjuta på eldbollar som flör runt en, lika stora som 4-5 nick. Tycker att det var både värkligt och ballt. Höjde spelets status extremt mycket! btw, man mötte en lava-orm som var en boss när man skjutit ner eldbollarna. Ädith: Nya Bilder Redigerad 24 november, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Läste om det i aftonbladet eller nåt sånt och där stod det en massa men de tyckte att San var bättre osv. På Framsidan ser det ut lite väl mkt som snoop dog (jag vet att jag inte var den första o se det men men måste säga det)!!! Är det snoop som spelar rösten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Är det någon som har det som kan svara på om det är bra? Kanske ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Finns även recension på Gamespot, där fick det 4.6 till PS2 och Gamecube och 4.3 till Xbox (:!!! Edit: För er som inte vet så är det på en skala till 10 vi snackar om. Redigerad 25 november, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts